The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ کے کارکنان تیار ہو جائیں، ملک بھر میں جلسے جلوس کریں گے، نواز شریف

لاہور : سابق وزیراعظم کا کہنا ہے کہ ن لیگ کے کارکنان تیار ہو جائیں، ملک بھر میں جلسے جلوس کریں گے، آئندہ انتخابات میں ووٹ کے تقدس اور عدل کی بحالی کے لیے میدان میں نکلیں گے۔

تفصیلات کے مطابق جاتی امرا رائیونڈ میں مسلم لیگ ن کے صدر نواز شریف سے آزاد کشمیر کے صدر سردار مسعود خان نے ملاقات کی، جس میں دو طرفہ امور، کشمیر کی کشیدہ صورتحال اور سیاسی حالات سمیت دیگر اہم ایشوز پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

سابق وزیر اعظم نواز شریف کی رہائش گاہ جاتی امرا میں محفل میلاد کا بھی انعقاد کیا گیا، جس میں کارکنان کی بڑی تعداد نے شرکت کی جبکہ نواز شریف نے نماز جمعہ بھی جاتی امرا میں ادا کی، جس کے بعد اپنے والد کی قبر پر حاضری دی اور فاتحہ خوانی بھی کی۔

نوازشریف نے جاتی امرا میں لیگی کارکنوں سے بھی ملے اور غیر رسمی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ عوام سازشی عناصر کو 2018 کے انتخابات میں جواب دیں گے، لیگی کارکن متحرک ہو جائیں، عوامی رابطہ مہم میں تیزی لائیں گے۔


مزید پڑھیں: سمجھ نہیں آرہا میرے خلاف کیس کیا ہے،نوازشریف


انہوں نے کارکنوں کو تیار رہنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ ملک بھر میں جلسے جلوس کریں گے، مسلم لیگ ن آئندہ انتخابات میں ووٹ کے تقدس اور عدل کی بحالی کے لیے میدان میں نکلے گی، کھوکھلے نعرے لگانے والے ہمارے ترقیاتی کاموں کا مقابلہ کر کے دکھائیں۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں