The news is by your side.

وزیراعظم نوازشریف کی امریکی صدر بارک اوباما کی وائٹ ہاؤس میں ملاقات

واشنگٹن: وزیراعظم نوازشریف اور امریکی صدر باراک اوباما کے درمیان ہونے والی ملاقات کا مشترکہ اعلامیہ جاری کر دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ملاقات میں امریکی صدر نے وزیراعظم نوازشریف کووائٹ ہاؤس میں خوش آمدید کہا، جس پر وزیراعظم نواز شریف نے دورہ امریکا کے لیے مدعو کرنے پر امریکی صدر کا شکریہ ادا کیا۔

اس موقع پر وزیراعظم نوازشریف کا کہنا تھا کہ پاک امریکا تعلقات 70 سال پر محیط ہیں جنہیں اور مضبوط بنایا جائے گا اور امریکا کے ساتھ تمام شعبوں میں فروغ اور تعاون چاہتے ہیں جب کہ صدر اوباما نے کہا کہ پاک امریکا تعلقات صرف سیکیورٹی پر محدود نہیں، پاکستان کے ساتھ بہت مضبوط اور وسیع البنیادی تعلقات ہیں جسے مزید مضبوط بنانا چاہتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ امریکا میں پاکستانیوں کی بڑی تعداد مقیم ہے جو بہت متحرک ہے جب کہ پاکستانی امریکا کی تعمیرو ترقی میں اہم کردار ادا کررہے ہیں۔

وزیراعظم نوازشریف اور امریکی صدر کی ملاقات کے بعد جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ دونوں رہنماؤں کے درمیان ملاقات میں وسیع تر امور پر بات چیت کی گئی جب کہ اس دوران پاک امریکا پائیدار شراکت داری کے عزم اور خطے کے سیکیورٹی چیلنجز سے نمٹنے کا اعادہ کیا گیا ہے۔

وزیر اعظم نواز شریف اور امریکی صدر اوباما کے درمیان ہونے والی ملاقات کا اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ پاک امریکا پارٹنرشپ خطے میں امن کیلئے انتہائی اہمیت کی حامل ہے۔

 

اعلامیے کے مطابق پاکستان اور امریکا نے دو طرفہ تعاون کو مزید وسعت دینے اور عوامی سطح پر تعلقات کو فروغ دینے پر اتفاق کیا ہے جب کہ وزیراعظم نوازشریف اور صدر اوباما نے پائیدار شراکت داری کے عزم کا بھی اعادہ کیا۔

امریکی صدر بارک اوباما کا کہنا تھا کہ نوازشریف کے دورے سے پاک امریکا تعلقات میں مزیدوسعت آئے گی،پاک امریکاتعلقات صرف سیکورٹی تک محدود نہیں،امریکہ پاکستان سےسائنس وٹیکنالوجی میں تعلقات کاخواہشمند ہیں۔

باراک اوبامانے کہا نوازشریف کی قیادت میں جمہوریت مضبوط ہورہی ہے پاکستان عالمی امن کےلئےکردار ادا کرے، امریکی صدر باراک اوباما نے کہا کہ پاکستان اور امریکا کے تعلقات کثیر البنیادی ہیں،وزیر اعظم نواز شریف نے پاک امریکا تعلقات کو دیرینہ قرار دیا۔

وزیراعظم نوازشریف کی امریکی نائب صدر جوبائیڈن سے ملاقات

اس سے قبل وزیراعظم نوازشریف نے امریکی نائب صدر جوبائیڈن سے ملاقات کی جس میں دوطرفہ تعلقات اور باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا، وزیراعظم نے حکومتی معاشی اصلاحات کے حوالے سے جوبائیڈن کو آگاہ کیا۔

 وزیراعظم نے جوبائیڈن کو حکومت کی پالیسیوں اور ترجیحات سے بھی آگاہ کیا، امریکی نائب صدر نے دہشتگردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کے کردار کو سراہا۔

 جوبائیڈن کا کہنا تھا کہ پاک امریکا تعاون کو مزید مضبوط کرنا ہوگا، وزیردفاع خواجہ آصف، مشیرخارجہ سرتاج عزیز اور طارق فاطمی بھی ملاقات میں شریک تھے، ملاقات میں مختلف شعبوں میں پاکستان امریکا تعاون بھی زیرغور آیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں