site
stats
پاکستان

امریکی اقدام فلسطینیوں کےزخموں پر نمک ڈالنے کے مترادف ہے،نوازشریف

Nawaz Sharif

لندن : سابق وزیراعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ مقبوضہ بیت المقدس سےمتعلق امریکی فیصلےسے مایوسی ہوئی،اپنی اورن لیگ کی طرف سےاقدام کی مذمت کرتا ہوں، امریکی اقدام فلسطینیوں کےزخموں پرنمک ڈالنےکےمترادف ہے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم نواز شریف نے امریکہ کی جانب سے مقبوضہ بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کے اعلان پر درعمل اظہار کرتے ہوئے کہا کہ مقبوضہ بیت المقدس سےمتعلق امریکی فیصلےسے مایوسی ہوئی ، غیرقانونی اور غیر اخلاقی اقدام سے نفرت اور انتشار میں اضافہ ہوگا۔

نوازشریف کا کہنا تھا کہ اپنی اور ن لیگ کی طرف سے اقدام کی مذمت کرتا ہوں۔

سابق وزیراعظم نے مزید کہا کہ او آئی سی کے ہنگامی اجلاس کے ترک صدر کے مطالبے کا حامی ہوں، امریکی اقدام عالمی قوانین اور اقوام متحدہ کی قراردادوں کیخلاف ہے۔

انکا مزید کہنا تھا کہ امریکی فیصلےسےپاکستانی عوام اورمسلم دنیا میں غصےکی لہردوڑ گئی، ٹرمپ کافیصلہ بین الاقوامی روایات اورقانون کےلئےدھچکاہے، امریکی اقدام فلسطینیوں کےزخموں پرنمک ڈالنے کے مترادف ہے۔

نوازشریف نے کہا کہ ہمارار دعمل فلسطینی عوام،اقوام متحدہ کے مستقبل کے لئے اہم ہے، اس وقت مسل امہ کوبہت سے چیلنجز کا سامنا ہے۔


مزید پڑھیں : امریکا نے یروشلم کو اسرائیلی دارالحکومت تسلیم کرلیا


یاد رہے کہ امریکی صدرڈونلڈٹرمپ نے مقبوضہ بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرلیا، ٹرمپ کے فیصلے پر مسلمان ملکوں کی جانب سے شدید ردعمل کا اظہار کیا جارہا ہے جبکہ مختلف شہروں میں مظاہرے کئے جارہے ہیں۔

مریکا صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا تھا کہ کئی امریکی صدور نے اس اقدام کا سوچا تھا لیکن وہ ایسا نہیں کرسکے اس لیے یہ معاملہ کافی برسوں سے التواء کا شکار تھا جس پر میں آج سخت فیصلہ کرتے ہوئے یروشلم کو اسرائیل کا دارالخلافہ تسلیم کرنے کا اعلان کرتا ہوں اور اس مشکل کام کو انجام تک پہنچانے  پر خوشی محسوس کر رہا ہوں


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top