The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کی لاہور آمد، روٹ میں تبدیلی کا اعلان

اسلام آباد: نوازشریف نے مسلم لیگ ن کی قیادت کے مشورے پر عمل کرتے ہوئے کل بذریعہ موٹروے لاہور جانے کا ارادہ منسوخ کردیا، اب نوازشریف جی ٹی روڈ سے لاہور پہنچیں گے۔

ذرائع کے مطابق نوازشریف کی زیر صدارت مسلم لیگ ن کی اعلیٰ قیادت کا اجلاس ہوا جس میں لیگی رہنماؤں نے کل سابق وزیراعظم کو بذریعہ موٹروے لاہور نہ جانے مشورہ دیتے ہوئے روٹ تبدیل کرنے کا مشورہ دیا۔

ذرائع کے مطابق اجلاس میں مریم نواز نے مشورہ دیا کہ نوازشریف کو شاندار ریلی کی صورت میں جی ٹی روڈ کے ذریعے لاہور لے جایا جائے تاکہ دشمن عناصر کو واضح پیغام دیا جاسکے۔

پڑھیں: سابق وزیراعظم نوازشریف کاقافلہ پنجاب ہاؤس پہنچ گیا

ن لیگ کے ذرائع کا کہنا ہے کہ مسلم لیگ کی قیادت عدلیہ بحالی تحریک کی طرز پر نوازشریف کو لاہور لے جانے کی خواہش مند ہے اور تقریباً 2 روز سڑکوں پر گزارنے کی خواہش مند بھی ہے۔

مسلم لیگ ن کو خدشہ تھا کہ موٹروے کے ذریعے لاہور جانے والی ریلی ناکام ہوسکتی ہے لہذا اس پروگرام کو منسوخ کیا جائے اور نوازشریف کو جی ٹی روڈ کے ذریعے ریلی کی صورت میں لاہور لے جایا جائے۔

مزید پڑھیں: سابق نااہل وزیر اعظم کی بارہ کہو آمد، قانون کی دھجیاں اڑا دیں

ذرائع کا کہنا ہے کہ مریم نواز نے اجلاس میں تجویز پیش کرتے ہوئے کہا کہ نوازمخالف قوتوں کو سخت پیغام دینے کے لیے جی ٹی روڈ کا انتخاب بے حد ضروری ہے جبکہ سینئر لیگی رہنماؤں نے سیکیورٹی خدشات کی بناء پر روٹ تبدیل کرنے کا مشورہ دیا۔

قبل ازیں نوازشریف مری سے پنجاب ہاؤس پہنچے جہاں لیگی کارکنان کی خاصی تعداد نے اُن کا استقبال کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں