نوازشریف ختم نبوت میں تبدیلی کےذمہ داروں کوپارٹی سےنکالیں nawaz sharif
The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف ختم نبوت میں تبدیلی کےذمہ داروں کوپارٹی سےنکالیں، سراج الحق

پشاور : امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے کہا ہے کہ ووٹ مانگنے والوں سے پوچھا جائے کہ بار بار حکومت ملی تو آپ نے کیا کیا مایوسی کے سوا کوئی جواب نہیں ملے گا اور اگر یہ لوگ دوبارہ منتخب ہوتے ہیں تو پھر بھی کچھ نہیں کرسکتے.

وہ پشاورمیں جلسہ عام سے خطاب کر رہے تھے، امیر جماعت اسلامی نے کہا کہ مسلم لیگی حکومت نے ختم نبوت کے قانون پرشب خون مارا ہے اور عوام کو دھوکا دینے کی کوشش کی ہے.

انہوں نے کہا کہ ختم نبوت پرکتاب لکھنے پرنہ صرف یہ کہ سید مودودی کو جیل میں ڈالا گیا بلکہ جناب مودودی کو ختم نبوت پرموت کی سزا بھی سنائی گئی تھی، جماعت اسلامی ختم نبوت کی وارث جماعت ہے.

سراج الحق نے کہا کہ مطالبہ کرتا ہوں کہ ختم نبوت پر ڈاکہ ڈالنے والوں کو سزا دی جائے اور نواز شریف یہ پارٹی فیصلہ نہیں تھا تو انہیں جماعت سے نکالا جائے گا.

امیر جماعت اسلامی نے کہا کہ ختم نبوت کے حلف نامے میں تبدیلی کوشش کر نے والے اور 20 کروڑعوام کے جذبات کو مجروح کرنے والوں کو پارٹی سے نکالا جائے اور پردوں میں چھپے ڈاکوؤں کو سزا دلائیں گے.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں