site
stats
پاکستان

حکومت نے ملک کو ترقی کی راہ پر گامزن کردیا، نواز شریف

سیالکوٹ: وزیر اعظم پاکستان میاں نواز شریف نے کہا ہے کہ موجودہ حکومت نے ملک کو ترقی کی راہ پر گامزن کردیا ہے ، اگلے دو سال میں ملک میں بڑی تبدیلی آئے گی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سیالکوٹ میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، وزیر اعظم نے کہا کہ ہم نے دہشت گردوں کی آنکھوں میں آنکھیں ڈالیں، مذہب کے نام پر دہشت گردی کرنے والوں کیخلاف کارروائی کی۔

انہوں نے چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کا نام لئے بغیر کہا کہ کسانوں سے محبت کے دعویدار انہیں نیک کام سے کیوں روکتے ہیں، لوگ کنٹینر پر کھڑے ہوکر اپنی ریٹنگ بڑھاتے ہیں، لیکن اللہ تعالیٰ نے ان لوگوں کی ریٹنگ بڑھنے نہیں دی۔

ان کا کہنا تھا کہ ہمارے دور میں کراچی میں امن و امان اور شہر کی روشنیاں بحال ہوئیں، گزشتہ 15 سال سے کسی نے بھی بجلی کی پیداوار کیلئے کوئی اقدامات نہیں کئے، ہماری حکومت بجلی کے بحران کا مسئلہ انشاءاللہ ہمیشی کیلئے ختم کردے گی۔

نواز شریف نے کہا کہ سیالکوٹ کے عوام کو موٹر وے کا تحفہ دے رہے ہیں، اپنے خلاف الیکشن کمیشن میں دائر درخواست کے حوالے سے وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ میرے لودھراں کے دورے پر اعتراض کرنے والوں کو اپنی شکست کا اندازہ ہے، اس لئے وہ ترقی کی راہوں مین روڑے اٹکا رہے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top