The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف آج لندن سے پاکستان کیلئے روانہ ہونگے

لندن: سابق وزیراعظم نوازشریف آج لندن سے وطن واپسی کیلئے روانہ ہونگے، نوازشریف 2نومبرکی صبح اسلام آباد پہنچیں گے جبکہ 3 نومبر کو وحتساب عدالت میں پیش ہونگے۔

تفصیلات کے مطابق نواز شریف نے وطن واپسی اوراحتساب عدالت پیش ہونے کا فیصلہ کرلیا ، سابق وزیراعظم آج لندن سے پاکستان کیلئے روانہ ہونگے اور جمعہ کواحتساب عدالت میں پیش ہوں گے۔

نواز شریف پی کے 786 سے جمعرات کی صبح 8 بجے اسلام آباد پہنچیں گے، نوازشریف کےٹکٹ کی کاپی اےآروائی نیوز کو موصول ہوگئی ہے۔

دوسری جانب پارٹی قیادت نے چند وزرا کے علاوہ دیگر کو ایئرپورٹ آنے سے روک دیا جبکہ ہدایت کی گئی ہے کہ کوئی کارکن بینظیر انٹرنیشنل ایئرپورٹ نہ آئے۔

واضح رہے کہ گزشتہ سماعت میں احتساب عدالت نے نااہل وزیراعظم نوازشریف کی حاضری سے استثنیٰ کی درخواست کو مسترد کرتے ہوئے2 ریفرنسز میں قابل ضمانت وارنٹ جاری کئے تھے اور3نومبر کو طلب کرلیا تھا۔

احتساب عدالت نے وارننگ دے رکھی ہے کہ نااہل وزیراعظم پیشی پر نہ آئے تو ان کےناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کر دئیے جائیں گے۔


مزید  پڑھیں : نوازشریف کے قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری


گذشتہ روز وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کی نوازشریف سے طویل ملاقات ہوئی، ملاقات میں سیاسی صورتحال، نیب کیسز سے متعلق مشاورت کی گئی، نوازشریف نے شہبازشر یف کو ترقیاتی منصوبے جلد مکمل کرنے کی ہدایت کی۔

ملاقات میں ااتفاق کیا گیا کہ مریم نواز،حمزہ اورسلمان شہبازملکرکام کرینگے۔

اس موقع پر حسن نواز، حسین نواز اور سلمان شہباز بھی موجود تھے۔

سابق وزیراعظم نوازشریف نے لندن میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ مائنس اورپلس عوام کے فیصلے ہوتے ہیں، پاکستان کے عوام ہی مائنس ون کا فیصلہ کرسکتےہیں، مائنس ون کا فیصلہ کوئی اور نہیں کرسکتا۔


مزید پڑھیں : احتساب عدالت کا حسن، حسین نواز کی جائیداد قرق کرنےکا حکم


خیال رہے کہ ناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری کےبعد احتساب عدالت نے نااہل وزیر اعظم کے بیٹوں حسن اورحسین کی جائیداد منجمد کرنے کا حکم دیا تھا، رپورٹ میں بتایا گیا کہ ایس ای سی پی ریکارڈکےمطابق حسن ،حسین کے چھ کمپنیوں میں شیئرزہیں۔

احتساب عدالت نے حکم دیا تھا کہ اگر ملزمان دس نومبر تک پیش نہ ہوں تو حسن حسین کو اشتہاری قراردے کر اثاثے ضبط کرنے کی کارروائی کی جائے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں