The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کی جائیداد 135اپرمال کی نیلامی 19نومبر کو ہو گی

لاہور : احتساب عدالت کے حکم پر سابق وزیراعظم میاں محمد نواز شریف کی لاہور میں موجود جائیداد 19 نومبر کو نیلام کی جائے گی، اس حوالے سے کینٹ ٹاؤن ہال سمیت دیگر مقامات پر اشتہار لگا دیئے گیے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم نوازشریف کی جائیداد کی نیلامی کے سلسلہ میں ان کی لاہور کے علاقے 135 اپرمال پر موجود جائیداد 19 نومبر کو نیلام ہوگی، ذرائع نے کہا کہ اسسٹنٹ کمشنر کینٹ ذیشان رانجھا کے آفس میں نیلامی کی جائے گی۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ احتساب عدالت نمبر 3 کے حکم کے مطابق نیلامی ہوگی، جس کے لئے کینٹ ٹاؤن ہال سمیت دیگر مقامات پر اشتہار آویزاں کردئیے گئے ہیں۔

یاد رہے مئی میں سابق وزیر اعظم نواز شریف کی 88کنال 4مرلے کی جائیداد کی نیلامی میونسپل کارپوریشن ہال شیخوپورہ میں ہوئی تھی ، جس میں پہلا بولی دہندہ کمیٹی کے سامنے پیش ہوا اور محمدبوٹا نے10 لاکھ کےزرضمانت کا چیک کمیٹی کو جمع کرایا تھا ، دوسرا بولی دہندہ سرفراز وٹو اور تیسرا بولی دہندہ خرم الیاس نے بھی 10،10 لاکھ زر ضمانت کا چیک کمیٹی کے حوالے کیا۔

جس کے بعد میاں نواز شریف کی جائیداد کی نیلامی کی گئی اور ایک کروڑایک لاکھ فی ایکڑ کے حساب سے محمد بوٹا نے سب سے زیادہ بولی دی تھی۔

خیال رہے احتساب عدالت نے توشہ خانہ ریفرنس میں اشتہاری ملزم نوازشریف کی جائیداد نیلام کرنے کا حکم دیا تھا ، ذرائع کے مطابق فروخت کرنےوالی جائیدادوں میں اتفاق فاؤنڈری، حدیبیہ پیپر مل، بخش ٹیکسٹائل مل اور حدیبیہ انجینئرنگ کےشیئرز بھی شامل ہیں اس کے علاوہ لاہوراپر مال کی جائیدادا ور زرعی اراضی بھی فروخت کی جائےگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں