The news is by your side.

Advertisement

اپوزیشن کے استعفے، نواز شریف کی تجویز سامنے آ گئی

اسلام آباد: حکومت کے خلاف فیصلہ کن تحریک کے لیے پی ڈی ایم کے اجلاس میں سابق وزیر اعظم نواز شریف نے استعفے مولانا فضل الرحمان کے پاس جمع کرانے کی تجویز دے دی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں مولانا فضل الرحمان کی زیر صدارت بڑی بیٹھک میں بڑے فیصلوں کا امکان ہے، پی پی چیئرمین بلاول بھٹو اور ن لیگ کی مریم نواز بھی اجلاس میں شریک ہیں۔

اجلاس میں یوسف رضا گیلانی، شیری رحمان، قمر زمان کائرہ، شاہد خاقان عباسی، احسن اقبال، میاں افتخار، امیر حیدر ہوتی، محمود خان اچکزئی، آفتاب شیر پاؤ، پروفیسر ساجد میر و دیگر اپوزیشن رہنما شریک ہیں۔

ذرایع نے بتایا کہ نواز شریف نے استعفے مولانا فضل الرحمان کے پاس جمع کرانے کی تجویز دے دی ہے اور کہا کہ لانگ مارچ کے بعد مولانا فضل الرحمان استعفے اسپیکر کو پیش کر دیں، تمام جماعتوں کی جانب سے نواز شریف کی تجویز کی حمایت کی گئی۔

اپوزیشن سے زیادہ پُر اعتماد ہوں، انھوں نے استعفے دیے تو الیکشن کرا دیں گے: وزیر اعظم

واضح رہے کہ پی ڈی ایم سربراہ اجلاس میں اسمبلیوں سے استعفے، اسلام آباد مارچ، اور پی ڈی ایم کے مستقبل سے متعلق مشاورت کی جا رہی ہے، آصف زرداری بھی اجلاس سے وڈیو لنک کے ذریعے خطاب کریں گے، مریم نواز نے آصف زرداری کو بختاور بھٹو کی منگنی کی مبارک باد دی۔

واضح رہے کہ آج سینئر کالم نگاروں سے ملاقات میں وزیر اعظم عمران خان نے واضح کر دیا ہے کہ اپوزیشن نے استعفے دیے تو ہم الیکشن کرا دیں گے، کہا میں اپوزیشن سے زیادہ پُر اعتماد ہوں، ہر پالیسی پر پاک فوج کی مکمل حمایت حاصل ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں