site
stats
انٹرٹینمںٹ

نوازالدین نے بچپن کی ضروریات کیسے پوری کیں؟

ممبئی: بالی ووڈ اداکار نوازالدین صدیقی نے انکشاف کیا ہے کہ وہ اپنی بچپن کی ضروریات پوری کرنے کے لیے شادی کی تقریبات میں رقص کر کے پیسے کماتے اور اپنی ضروریات پوری کرتے تھے۔

بھارتی اداکار نے اپنے حالیہ انٹرویو میں انکشاف کیا کہ وہ شادی کی چھوٹی موٹی تقریبات میں رقص کر کے پیسے کماتے تھے اور اس سے اپنی ضروریات پوری کرتے تھے۔ نوازالدین نے بتایا کہ وہ ڈانس کرنے کے عوض دو یا تین روپے فیس لیتے تھے۔

نوازالدین صدیقی نے کہا کہ شادی کی تقریبات میں ڈانس کی بکنگ کے لیے دوست دوسرے آرٹسٹوں اور آرگنائزر سے رابطے میں رہتا اور پروگرام کے بارے میں مجھے بتا دیتا تھا۔

بھارتی اداکار نے بتایا کہ میں اور میرا دوست زیادہ سے زیادہ شادیوں کی تقریبات میں شرکت کرتے تھے تاکہ ہم زیادہ سے زیادہ رقم جمع کرسکیں، ہماری کارکردگی سے سب بہت خوش ہوتے تھے اور اُن پیسوں سے ہماری ضروریات بھی پوری ہوجاتی تھیں۔

پڑھیں: فلم انڈسٹری کا اگلا سلمان خان نوازالدین صدیقی ہے،سلمان خان

یاد رہے شوبز انڈسٹری میں اپنی اداکاری سے مختصر عرصے میں اونچا مقام حاصل کرنے والے نوازالدین صدیقی اب تک متعدد فلموں میں کام کرچکے ہیں، کئی مقامات پر وہ اس بات کا اقرار کرچکے ہیں کہ انہیں ڈانس سے کوئی دلچسپی نہیں اور نہ ہی انہیں کرنا آتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top