The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کی ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کا نوٹس لیا جائے، پیپلزپارٹی کا الیکشن کمیشن کو خط

اسلام آباد : پیپلزپارٹی نے الیکشن کمیشن سے وزیراعظم عمران خان کی ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کا نوٹس لینے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا وہ عمران خان کے خلاف کارروائی کرے۔

تفصیلات کے مطابق سیکریٹری جنرل پیپلزپارٹی نیئر حسین بخاری نے الیکشن کمیشن کو خط لکھا ، جس میں کہا کہ الیکشن کمیشن عمران خان کی ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کانوٹس لے، وزیر اعظم نے اسمبلی ممبروں کو ترقیاتی فنڈز مختص کرنے کا اعلان کیا، جو انتخابی ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی ہے۔

نیئر بخاری کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی خواتین اسمبلی کہہ رہی ہیں وزیراعظم نے50 کروڑفنڈدیا، الیکشن کمیشن عمران خان کے خلاف کارروائی کرے۔

یاد رہے گزشتہ روز وزیراعظم عمران خان نے اراکین قومی اسمبلی سے ملاقاتیں کی تھیں، جس میں مسائل کے حل کی یقین دہانی بھی کرائی گئی تھی۔

خیال رہے ایوان بالا کی سینتیس نشستوں کے لیے پولنگ کا عمل جاری ہے، قومی اسمبلی میں وزیراعظم عمران خان سمیت تین سو چالیس ارکان نے ووٹ کاسٹ کردیا، صرف ایک ووٹ باقی ہے، جماعت اسلامی کے رکن نے ووٹ نہیں دیا، عملہ پانچ بجے تک انتظار کرے گا جبکہ سندھ ، خیبرپختو نخوا اور بلوچستان اسمبلی میں بھی ووٹنگ جاری ہے۔

دوسری جانب ذرائع کا کہنا ہے کہ الیکشن کمیشن کے مانیٹرنگ سیل کو تاحال 2 شکایات موصول ہوئیں، دونوں شکایات بلوچستان اسمبلی میں ووٹنگ سے متعلق ہیں۔

شکایات میں کہا گیا کہ بلوچستان اسمبلی میں سینیٹ انتخابات کی پولنگ تاخیر سے شروع ہوئی ، شکایات کےازالے کےلیےپریذائیڈنگ آفیسر کو احکامات دیدیے اور بلوچستان اسمبلی میں رکن الیکشن کمیشن شاہ محمد جتوئی کو شکایات کے جلد ازالے کی ہدایت کردی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں