The news is by your side.

Advertisement

لارڈ نذیر احمد کا مسئلہ کشمیر پر اقوام متحدہ کے زیر اہتمام کانفرنس کا مطالبہ

لندن: برطانوی ہاؤس آف لارڈز کے رکن لارڈ نذیر احد نے مسئلہ کشمیر پر اقوام متحدہ کے زیر اہتمام کانفرنس کا مطالبہ کردیا۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کی کاؤنٹی ساؤتھ یارکشائر کے علاقے روتھرہیم میں برطانوی ہاؤس آف لارڈز کے رکن لارڈ نذیر احمد نے کہا ہے کہ برطانیہ بھی اقوام متحدہ کے زیر اہتمام کانفرنس کے لیے کردار ادا کرے۔

انہوں نے کہا کہ زمبابوے کی طرز پر اقوام متحدہ کے زیر اہتمام کانفرنس منعقد کی جائے، تاکہ اہم مسئلے کو بات چیت کے ذریعے حل کیا جاسکے۔

لارڈ نذیر احمد کا کہنا تھا کہ یو این سیکریٹری جنرل کشمیر کی صورت حال پر انکوائری کا مطالبہ کرچکے ہیں، علاوہ ازیں اقوام متحدہ کے انسانی حقوق کے کمشنر نے بھی عالمی انکوائری کا مطالبہ کر رکھا ہے۔


کشمیریوں کو مولانا فضل الرحمن سے نجات دلائی جائے، لارڈ نذیر احمد


برطانوی ہاؤس آف لارڈز کے رکن پہلے بھی متعدد بار مقبوضہ کشمیر کے لیے آواز بلند کر چکے ہیں اور پاکستان کی دہشت گردی میں قربانیوں کو بھی سراہا ہے۔

قبل ازیں لارڈ نذیر احمد نے اپنے ایک بیان میں کہا تھا کہ بھارت تحریک آزادی کشمیر کو بدنام کرنے کی ہر ممکن کوشش کر رہا ہے، پاکستانی سیاستدان کو بھی اب اس معاملے پر سنجیدگی سے کام لینا ہوگا۔

انہوں نے یہ بھی کہا تھا کہ بھارت میں بڑھتی انتہا پسندی پر سوال جمع کروا رکھا ہے، دنیا کو گوشت بر آمد کرنے والے بھارت میں مسلمانوں و مسیحوں کو گوشت کھانے کی آزادی نہیں ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں