The news is by your side.

Advertisement

ناظم جوکھیو قتل کیس : تفتیشی ٹیم نے موبائل ڈیٹا کی مدد سے تفتیش تیز کردی

کراچی : ناظم جوکھیو قتل کیس میں تفتیشی ٹیم نے موبائل ڈیٹاکی مدد سے تفتیش تیزکردی جبکہ جام گوٹھ میں افضل جوکھیو، نیاز اور جام عبدالکریم کے فون کی لوکیش سامنے آگئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ناظم جوکھیوقتل کیس تفتیش میں اہم پیشرفت سامنے آئی ، تفتیشی ٹیم نےموبائل ڈیٹاکی مددسےتفتیش تیزکردی ، جس کے بعد جام گوٹھ میں افضل جوکھیو، نیاز اور جام عبدالکریم کے فون کی لوکیش سامنے آئی ہے۔

تفتیشی ذرائع کا کہنا ہے کہ مقتول ناظم جوکھیو کی ویڈیوکوشواہد کےطورپراستعمال کرنےکافیصلہ کرلیا ، خدشہ ہے ناظم جوکھیو کو سر پر لگنے والا ڈنڈا جان لیوا ثابت ہوا ہو تاہم تفصیلی میڈیکل رپورٹ سےمزیدحقائق سامنےآئیں گے۔

تفتیشی ٹیم نے افضل جوکھیوکیساتھ جائے وقوعہ کا دورہ کیا ،تفتیشی حکام کا کہنا تھا کہ تاحال ناظم جوکھیوکاموبائل فون نہیں ملا ، ناظم جوکھیوکی لاش کی اطلاع 3 نومبر2بجے15مددگارپرشہری نےدی، کیس میں مزیدافرادکوگرفتارکیاجائے گا۔

یاد رہے ناظم جوکھیو قتل کیس میں مزید 3 افراد کو گرفتار کیا گیا اور کیس میں اغواکی دفعہ 365 اور ایم این اے جام عبدالکریم کو بھی ملزمان میں شامل کرلیا گیا ہے ، ناظم جوکھیو قتل سے متعلق تینوں افراد سے تفتیش کی جائے گی اور گرفتار ملزمان کے بیانات کی روشنی میں 3افراد کو حراست میں لیا گیا جبکہ ملزمان کی نشاندہی پر ڈی وی آر برآمد کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں