The news is by your side.

Advertisement

این سی او سی کا کراچی میں کورونا کا پھیلاؤ روکنے کیلئے سندھ حکومت سے بھرپور تعاون کا فیصلہ

اسلام آباد : نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے کورونا کا پھیلاؤ روکنے کیلئے سندھ حکومت سے تعاون اور ہر ممکن مدد کا فیصلہ کرلیا ، وفاقی اقدامات میں آکسیجن،وینٹی لیٹرز اور آکسجنیڈبیڈز میں اضافہ شامل ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کی جانب سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا ہے کہ آج این سی اوسی اجلاس میں کراچی میں وباکےپھیلاؤکاجائزہ لیاگیا اور فیصلہ کیا ہے کہ وبا کا پھیلاؤ روکنے کیلئے سندھ حکومت سے بھرپور تعاون کیا جائے گا اور سندھ حکومت کی مدد کیلئے تمام ممکنہ اقدامات کئے جائیں گے۔

این سی او سی کا کہنا تھا کہ وفاقی اقدامات میں آکسیجن،وینٹی لیٹرز اور آکسجنیڈبیڈز میں اضافہ شامل ہے اور ایس او پیزپرعملدرآمدکیلئےقانون نافذ کرنیوالے ادارے بھی تعینات کئے جائیں گے۔

یاد رہے وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی اور این سی او سی کے سربراہ اسد عمر نے سندھ میں فوری طور پر اسمارٹ لاک ڈاؤن لگانے پر اتفاق کرتے ہوئے کہا تھا کہ گراؤنڈ پر عملدرآمد کرنے سے بہتر نتائج حاصل کیے جاسکتے ہیں۔

اسد عمر کا کہنا تھا کہ اسلام آباد اور پنجاب میں بھی بہتری کے لیے کام کررہے ہیں، اس میں کوئی شک نہیں کہ کراچی میں صورت حال نازک ہے، وفاق یا صوبائی حکومت کچھ بھی کرے موثر وہ ہوگا جو عوام کرے گی۔

سربراہ این سی او سی نے کہا تھا کہ عوام سماجی رابطے کم رکھیں گے تو وبا کی چوتھی لہر پر بھی قابو پایا جاسکتا ہے، ویکسینیشن نے بڑی مشکل سے مومینٹم پکڑنا ہے، ہمارے خیال میں مکمل شہر کو بند نہیں کرنا چاہیے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں