The news is by your side.

Advertisement

ملک میں کورونا مریضوں کی شرح میں دو گنا اضافہ، این سی او سی کا اظہار تشویش

اسلام آباد: نیشنل کمانڈاینڈ آپریشن سینٹر (این سی او سی) نے ملک میں مثبت کورونا کیسز کی شرح میں  دو گنا اضافے پر اظہار تشویش کیا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیراسدعمرکی زیرصدارت نیشنل کمانڈاینڈ آپریشن سینٹر کا اجلاس ہوا ، جس میں نیشنل کوآرڈینیٹر این سی او سی محمود الزمان ، وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود ، معاون خصوصی ڈاکٹرفیصل ، سربراہ قومی ادارہ صحت میجرجنرل عامراکرام شریک ہوئے جبکہ صوبائی وزرائے تعلیم ویڈیولنک کے ذریعے اجلاس کا حصہ ہیں۔

اجلاس میں حساس16 شہروں میں کورونا کیسزاور اموات کی شرح میں کورونا سے تعلیمی اداروں پر اثرات اور دیگراقدامات پر غور کیا گیا۔

متعلقہ حکام نے این سی او سی کو کورونا کیسزاور اموات پر بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ ملک میں مثبت کورونا کیسز کی شرح 7.46 فیصد ہو چکی ہے، این سی او سی نے مثبت کورونا کیسز کی شرح میں اضافے پر اظہار تشویش کیا۔

بریفنگ میں بتایا گیا کہ کورونا کی سب سے زیادہ شرح آزاد کشمیر میں 11.45فیصد ریکارڈ کی گئی جبکہ کے پی میں 9.85، سندھ میں 9.63 فیصد، بلوچستان میں 7.73، اسلام آباد میں 8.09 فیصد،گلگت بلتستان میں 5.23 فیصد ہے۔

بریفنگ میں بتایا گیا کہ گزشتہ 2ہفتےکے دوران روزانہ اوسطاً 35افراد جاں بحق ہورہے ہیں، تعلیمی اداروں میں رواں ہفتے کورونا کے مثبت کیسز کی شرح 3.3 فیصدتک پہنچ گئی جبکہ مجموعی طورپر تعلیمی اداروں میں کیسز کا تناسب 82 فیصد ہوچکا ہے۔

پنجاب میں زیادہ کورونا کیسز لاہور،ملتان،راولپنڈی،فیصل آباد میں اور سندھ میں بیشتر مثبت کورونا کیسزکراچی اور حیدر آباد سے سامنے آرہے ہیں جبکہ کے پی میں بیشتر کورونا کیسز پشاور،ایبٹ آباد،سوات میں رپورٹ ہوئے۔

میرپورآزادکشمیر،گلگت،اسلام آبادمیں2155مریض اسپتالوں میں ہیں، گزشتہ 2 ہفتوں میں تشویشناک مریضوں کی شرح میں دو گنا اضافہ ہوا جبکہ تعلیمی اداروں میں بھی کوروناکیسزکی شرح میں تیزی سےاضافہ ہورہاہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں