The news is by your side.

Advertisement

میں نے بچوں کی قربانی دی ہے، قاتل ماں نے چیخ چیخ کر آسمان سر پر اٹھالیا

لاس ویگاس : امریکا میں سفاک ماں اپنی اولاد کی دشمن بن گئی، ایک بیٹی کو جان سے مار ڈالا، دوسری بیٹی پولیس کے پہنچنے پر موت کے منہ میں جانے سے بال بال بچ گئی۔

امریکی ریاست نوویڈا کے شہر لاس ویگاس میں عجیب اور خوفناک واقعہ پیش آیا ہے جس میں ماں نے اپنی دو بیٹیوں کو ایک گرم کمرے میں بند کردیا، جس میں سے ایک بچی دم گھٹنے سے ہلاک ہوگئی۔

امریکی میڈیا کے مطابق لاس ویگاس کے علاقے سلریڈو رینچ میں پڑوسیوں نے ساتھ والے گھر میں کچھ مشکوک حرکات اور شور شرابے کی آواز سنی تو فوری طور پولیس کو مطلع کیا۔

پولیس نے موقع پر پہنچ کر گھر کا دروازہ کھٹکھٹایا جس پر کوئی ردعمل نہیں ہوا، پولیس کو شبہ ہوا کہ کہیں خود کشی کا معاملہ نہ ہو جس پر اہلکار دروازہ توڑ کر اندر داخل ہوگئے۔

اندر جانے پر انہیں ایک عجیب منظر دیکھنے کو ملا کہ بیڈ پر ایک 5سالہ بچی کی لاش پڑی تھی اور اس کے پاس ایک دو سالہ بچی بھی سہمی ہوئی کھڑی تھی جبکہ گرم کمرے کا درجہ حرارت سو ڈگری سے بھی زیادہ تھا۔

پولیس نے بچوں کی ماں23 سالہ ملزمہ کیمیا ٹیلر کو گھر سے گرفتار کرلیا، گرفتاری کے بعد ملزمہ زور زور سے چلانے لگی کہ میں نے ایک قربانی دے دی ہے جو بہت ضروری تھی۔

پولیس نے ابتدائی تحقیقات کے بعد ملزمہ کیمیا ٹیلر کو پاگل خانے بھیج دیا جبکہ بچ جانے والی بچی کو ایک فلاحی ادارے کی تحویل میں دے دیا گیا ہے۔

پولیس کی جانب سے ملزمہ ٹیلر پر قتل اور بچوں کے ساتھ بدتمیزی کے دو جرم ثابت ہونے کا الزام عائد کیا گیا ہے اور اسے 15 جولائی کو عدالت میں پیش کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں