The news is by your side.

Advertisement

این ای ڈی یونیورسٹی کا میٹرک کی بنیاد پر داخلہ دینے کا اعلان

کراچی: شہر قائد میں قائم نامور انجینئرنگ یونیورسٹی (این ای ڈی) نے میٹرل کی بنیاد پر طالب علموں کو داخلہ دینے کا اعلان کردیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق جامعہ این ای ڈی کے تحت ہنگامی سینڈیکیٹ اجلاس منعقد کیا گیا، جس میں رواں سال انٹر کے نتائج میں تاخیر  اور طالب علموں کے سال ضائع ہونے کے حوالے سے گفتگو کی گئی۔

شرکا نے مشاورت کے مطابق طالب علموں کے قیمتی تعلیمی سال کو بچانے کے لیے ایڈمیشن پالیسی میں ترمیم کی، جس کے بعد اب میٹرک کی بنیاد پر طالب علم داخلہ حاصل کرسکیں گے۔

جامعہ ترجمان کے مطابق وہ تمام طلبا جو انٹری ٹیسٹ میں کم سے کم پچاس فی صد نمبرز یا سیٹ ون اور ٹو کا امتحان ایک خاص اسکور کے تحت پاس کرچکے ہیں، وہ داخلے کے اہل ہوں گے۔

شرائط

ترجمان کے مطابق میرٹ لسٹ کا اجرا تیس فی صد میٹرک اور ستر فی صد این ای ڈی انٹری ٹیسٹ کے نمبرز کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ داخلے کے لیے کٹیگری وہی لی جائے گی جس بورڈ سے طالب علم نے میٹرک کا امتحان پاس کیا ہوگا۔ گزشتہ تین سالوں کے کامیاب طلبا کے میٹرک کے پوائنٹس میں اعشاریہ نو فی صد مارکس کی کٹوتی کی جائے گی۔

یونیورسٹی انتظامیہ نے واضح کیا کہ طالب علم کا داخلہ عارضی بنیادوں پر ہوگا،انجینئرنگ، آرکیٹکچراور کمپیوٹر سائنس میں داخلوں کے لیے کم سے کم 60فی صد نمبرز حاصل کرنا لازمی ہوں گے، اسی طرح بی ایس پروگرام کے لیے کم از کم 55فی صد نمبرز حاصل کرنا لازمی ہے۔

داخلے کے خواہش مند اور میرٹ لسٹ میں جگہ بنانے والے طلبا کے 22 سے 25اکتوبر تک انٹرویوز لیے جائیں گے، کامیاب امیدواروں کے تعلیمی سال کا آغاز 22 نومبر سے ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں