نیلم جہلم پروجیکٹ: ایک اور یونٹ نے بجلی کی پیداوار شروع کر دی -
The news is by your side.

Advertisement

نیلم جہلم پروجیکٹ: ایک اور یونٹ نے بجلی کی پیداوار شروع کر دی

اسلام آباد: نیلم جہلم پاور پروجیکٹ کے تحت آزمائشی بنیاد پر ایک اور یونٹ نے بجلی کی پیداوار شروع کر دی، اب چاروں یونٹس سے بجلی کی پیداوار ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق بجلی کے بحران سے نمٹنے کے لیے تعمیر کیے جانے والے نیلم جہلم پاور پروجیکٹ کے چار یونٹس میں سے چوتھے یونٹ نے بھی کام شروع کردیا۔

واپڈا کا کہنا ہے کہ یونٹ نمبر 4 نیشنل گرڈ کو 242 اعشاریہ 25 میگا واٹ بجلی مہیا کر رہا ہے، یہ یونٹ 3 روز بعد ایک ماہ تک ریلائی ایبلٹی پیریڈ میں رہے گا۔

مذکورہ یونٹ کے حوالے سے کہا گیا ہے کہ یہ ریلائی ایبلٹی پیریڈ میں مسلسل 242 اعشاریہ 25 میگا واٹ بجلی پیدا کرے گا، اس پیریڈ سے گزرنے کے بعد پیداوار میں اضافہ ہوجائے گا۔

دوسری طرف نیلم جہلم کے یونٹ نمبر 3 کا تیس روزہ ریلائی ایبلٹی پیریڈ بھی آج کام یابی سے مکمل ہو گیا ہے، اس دوران یونٹ نے نیشنل گرڈ کو 20 کروڑ یونٹ بجلی مہیا کی۔

نیلم جہلم پاور پروجیکٹ کے تحت بجلی کی فراہمی کا آغاز ہوگیا


واپڈا سے جاری اعلامیے کے مطابق یونٹ نمبر چار سے 10 دن بعد نیشنل گرڈ کو بجلی فراہمی 484 اعشاریہ 50 میگا واٹ ہو جائے گی۔

واضح رہے کہ ملک میں بڑھتی ہوئی لوڈ شیڈنگ اور بجلی کے شارٹ فل سے پیدا ہونے والے بحران سے نمٹنے کے لیے نیلم جہلم پاور پروجیکٹ کی بنیاد رکھی گئی تھی جس سے اب بجلی کی فراہمی شروع ہوچکی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں