The news is by your side.

Advertisement

نہرخیام میں اب کشتیاں چلیں گی

کراچی: سندھ حکومت اور ایک فلاحی ادارے نے مل کرنہر خیام کو اس کی اصل حالت میں بحال کرنے کا فیصلہ کر کے کراچی کےشہریوں کو بڑاتحفہ دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت اور پانی نام کی ایک این جی او کے درمیان کراچی کی نہر خیام کو تفریحی مقام میں تبدیل کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے، نہرخیام اس وقت سیوریج کے پانی کی نکاسی میں استعمال ہورہی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ سندھ کی صوبائی کابینہ نے اس منصوبے کی منظور ی دے دی ہے، جس کے تحت سندھ حکومت اور پانی کے درمیان معاہدے کو حتمی شکل مل گئی ہے۔

نہرِخیام جو اس وقت نکاسی آب کے لیے زیر استعمال ہےاس نہر کے ساتھ 20 فٹ چوڑے اور 8 فٹ لمبے بکس ڈرین اور سپٹک ٹینکس بنائے جائیں گے جس سے نہر کا پانی صاف کرکے نہر خیام میں چھوڑا جائے گا۔

معاہدے کی شق کے تحت نہر خیام کے دونوں اطراف تفریحی پارک بنایا جائے گا ا ورنہر خیام کےاس تفریحی پارک میں بوٹس بھی چلائی جائیں گی۔ یقیناً یہ کراچی شہریوں کے لیے ایک منفرد اور صحت افزا منصوبہ ہے جو اپنی تکمیل کے بعد روزانہ ہزاروں شہریوں کو تفریحی سہولیات فراہم کرے گا۔

یاد رہے کہ نہر خیام بحالی منصوبے پر ایک ارب لاگت آرہی ہے جو کہ پانی نامی این جی او اور 16 آرکیٹیکٹس کمپنیوں نے اپنے طور پر پایہ تکمیل تک پہنچانا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں