The news is by your side.

کنگ خان کی ’ڈان 3‘ دپیکا اِن پریانکا آؤٹ؟

ممبئی: بالی ووڈ اداکار شاہ رخ خان کی نئی آنے والی فلم ڈان 3 کی کاسٹ سے پریانکا چوپڑا باہر ہوگئیں جبکہ ممکنہ طور پر ان کی جگہ کنگ خان کے ہمراہ دپیکا پڈوکون مرکزی کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔

تفصیلات کے مطابق ڈائریکٹر آنند ایل رائے ان دنوں شاہ رخ خان، کترینا کیف اور انوشکا شرما کے ہمراہ بنائی جانے والی فلم زیرو کی تکمیل میں مصروف ہیں۔

آنند ایل رائے نے زیرو کی ریلیز کے بعد آئندہ سال فلم ڈان 3 کی شوٹنگ کے آغاز کا عندیہ دے دیا ساتھ ہی انہوں نے کہا کہ اس بار شاہ رخ کے خان کے ہمراہ پریانکا چوپڑا مرکزی کردار ادا نہیں کریں گی۔

فلمی پنڈٹ رمیش بالا نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر فلم ڈان 3 کی آئندہ سال شوٹنگ کے آغاز کا پہلے ہی بتادیا تھا ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ فلم کی شوٹنگ دبئی اور ابو ظہبی میں ہوگی جبکہ اس بار پریانکا کی جگہ نئی ہیروئن کا انتخاب کیا جائے گا۔

واضح رہے کہ ڈان سیریز کی پہلی دونوں فلمیں کامیابی سے ہمکنار ہوئی تھیں، ڈان فلم کے پہلے دونوں پارٹ  میں پریانکا چوپڑا نے مرکزی کردار ادا کیا تھا۔

کمر کی تکلیف نے دیپکا کو انڈسٹری سے باہر کر دیا

دپیکا پڈوکون اس سے قبل کنگ خان کے ہمراہ فلم اوم شانتی اوم، چنائی ایکسپریس اور ہیپی نیو ایئر میں اداکاری کے جوہر دکھا چکی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں