The news is by your side.

نیپالی مسافر طیارے میں گرنے سے پہلے کیا ہوا؟ لائیو ویڈیو سامنے آگئی

کھٹمنڈو : نیپال میں گزشتہ روز مسافر طیارہ حادثے کی ایک اور ویڈیو نے صارفین کو افسردہ کردیا، ایک مسافر اپنے موبائل فون سے ٹوئٹر پر لائیو ویڈیو میں دوستوں سے رابطے میں تھا۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز نیپال کے پوکھارا انٹرنیشنل ایئرپورٹ کے قریب ایک بدنصیب مسافر طیارہ گر کر تباہ ہوگیا تھا جس کے نتیجے میں 72 مسافر جان کی بازی ہار گئے تھے۔

مذکورہ طیارہ حادثے سے چند لمحے قبل ایک مسافر خوشگوار موڈ میں ٹوئٹر پر اپنی زندگی کی آخری لائیو ویڈیو میں دوستوں کے ساتھ رابطے میں تھا، ٹوئٹر پر لائیو ویڈیو کرنے والے بدنصیب مسافر کی فوٹیج منظر عام پر آگئی۔

ٹوئٹر ویڈیو دیکھ کر صارفین بھی افسردہ ہوگئے، ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ اس نوجوان نے مسکراتے ہوئے خود کو دکھایا پھر کیمرہ جہاز کی کھڑکی کی جانب کردیا جہاں سے باہر کے مناظر دکھائی دیئے۔

حادثے سے قبل جہاز بہت زیادہ اونچائی پر نہیں تھا اور زمین واضح طور پر دکھائی دے رہی تھی اسی دوران نوجوان مسافر نے کیمرے کا رخ مسافروں کی جانب کیا اور پھر اپنے جانب جس میں وہ مسکراتا ہے اور اچانک سے کیمرے کا توازن بگڑنا شروع ہوجاتا ہے۔ لائیو اسٹریمنگ کے دوران دھواں بھی دیکھا جاسکتا ہے۔

مزید پڑھیں : نیپالی مسافر طیارہ تباہ، دل دہلا دینے والی ویڈیوز وائرل

اس ویڈیو کو اب تک پونے پانچ لاکھ سے زائد صارفین دیکھ چکے ہیں، جہاز ایئر پورٹ پر اترنے سے چند لمحے قبل جہاز کے اندرونی منظر یہ دردناک ویڈیو سوش میڈیا پر وائرل ہورہی ہے جسے بہت سے صارفین خطرناک قرار دے رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں