The news is by your side.

Advertisement

عید سے قبل عوام کیلیے بڑا ریلیف

اسلام آباد: نیپرا نے مارچ کے ماہانہ فیول چارجز ایڈجسٹمنٹ کی مد میں 64 پیسے فی یونٹ کمی کی منظوری دے دی ، کمی کا اطلاق صرف مئی کے مہینے کے بلوں پر ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق نیپرا اتھارٹی نے ڈسکوز کے مالی سال 20-21 کے پہلی اور دوسری کواٹر ایڈجسٹمنٹ کی منظوری دے دی اور کہا ڈسکوز نے 91.367 ارب روپے کی سہہ ماہی ایڈجسٹمنٹس کی درخواستیں دی تھی، اتھارٹی نےڈیٹا کی جانچ پڑتال کے بعد 90.367 ارب روپے کی منظوری دی۔

اتھارٹی کا فیصلہ وفاقی حکومت کے نوٹیفکیشن کے بعد ہی قابل اطلاق ہوگا، اس کا اطلاق صارفین کو کس حد تک پہنچانا ہے، وفاقی حکومت اپنی سماجی و اقتصادی پالیسی کو مدنظر رکھتے ہوئے کرے گی۔

نیپرا نے مارچ کے ماہانہ فیول چارجز ایڈجسٹمنٹ کی مد میں 64 پیسے فی یونٹ کمی کی منظوری دیتے ہوئے نوٹیفیکیشن جاری کردیا ، جس میں کہا گیا ہے کہ سی پی پی اے -جی نے61 پیسے فی یونٹ کمی کی درخواست کی تھی، اتھارٹی نے 28اپریل 2021 کو ایف سی اے پر عوامی سماعت کی تھی۔

نیپرا کا کہنا تھا کہ کمی کا اطلاق صرف مئی کے مہینے کے بلوں پر اور ڈسکوز کے تمام صارفین ماسوائے 300 تک یونٹ استعمال کرنے والے ، لائف لائن اور زرعی صارفین پر ہوگا، اس کے علاقہ وہ صنعتی صارفین جو انڈسٹریل سپورٹ پیکج کا فائدہ لے رہیں ہیں ان کو منفی ایف سی اے کا فائدہ اضافی کم قیمت والے یونٹ پر نہیں ملے گا۔

نیپرا کے مطابق فیول پرائس ایڈجسٹمنٹ کا اطلاق کے الیکٹرک صارفین پر بھی نہیں ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں