The news is by your side.

Advertisement

کے الیکٹرک صارفین بجلی کی اضافی قیمت ادا نہیں کریں گے، نیپرا کی وضاحت

کراچی : بجلی کی قیمتوں میں اضافے پر نیپرا نے وضاحت کی ہے کہ کے الیکٹرک صارفین4.87 فی یونٹ اضافی ادا نہیں کریں گے، حکومت سبسڈی فراہم کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق نیپرا کی جانب سے کے الیکٹرک صارفین کیلئے بجلی کی قیمتوں میں اضافے پر وضاحتی بیان جاری کیا ہے، جس میں کہا گیا ہے کہ یہ درست نہیں کہ کے الیکٹرک صارفین4.87فی یونٹ اضافی ادا کریں گے۔

کے الیکٹرک صارفین سمیت پورے ملک میں بجلی کی قیمت یکساں ہے، ترجمان کے مطابق نیپرا مختلف کمپنیوں کیلئے مختلف ٹیرف جاری کرتا ہے حکومت اسے یکساں بناتی ہے، اس مقصد کیلئے حکومت مختلف کیٹگریز کو سبسڈی دیتی ہے، سبسڈی کے الیکٹرک صارفین کو بھی فراہم کی جاتی ہے۔

کے الیکٹرک فی یونٹ4روپے87پیسے کا اضافہ صرف صارف کو نہیں بھرنا ہوگا، نیپرا حکام کا کہنا ہے کہ یہ تاثرغلط ہے کہ حالیہ اضافے کی پوری رقم صارف ادا کرے گا، کراچی سمیت پورے پاکستان میں ٹیرف سب کیلئے یکساں ہے۔

قیمتوں کو یکساں رکھنے کیلئے حکومت پاکستان سبسڈی فراہم کرتی ہے، حکومت ڈومیسٹک، کمرشل، انڈسٹریل اور ایگری کلچر صارفین کو سبسڈی فراہم کرتی ہے،بجلی پر سبسڈی کےالیکٹرک سمیت پورے ملک کے صارفین کو دی جارہی ہے۔

مزید پڑھیں : کراچی والوں کو جھٹکا، کے الیکٹرک نے یونٹ میں 4.88پیسے اضافہ کردیا

دوسری جانب کے الیکٹرک ترجمان کا کہنا ہے کہ ایڈجسٹمنٹ کی مد میں بڑھایا گیا ٹیرف صارفین پر لاگو نہیں ہوگا، ملک بھر میں یونیفارم ٹیرف پالیسی کے تحت ٹیرف یکساں ہے، وزارت توانائی نوٹیفکیشن جاری کرے گی جو صارفین پر لاگو کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں