نیپرا نے بجلی 2روپے19پیسے سستی کردیNepra reduces electricity price
The news is by your side.

Advertisement

نیپرا نے بجلی 2روپے19پیسے سستی کردی

اسلام آباد : نیپرا نے بجلی کی قیمت میں کمی کی منظوری دے دی اور بجلی 2روپے19پیسے فی یونٹ سستی کردی گئی ہے تاہم کراچی کے عوام اس سے محروم رہیں گے۔

تفصیلات کے مطابق بجلی کے نرخوں میں کمی کے حوالے سے سینٹرل پاور پرچیزنگ ایجنسی کی درخواست پر نیپرا نے سماعت کی، نیپرا کی جانب سے بجلی کی قیمت میں کمی ستمبر کے مہینے میں فیول ایڈجسٹمنٹ کی مد میں دی گئی ہے جس کے بعد عوام کو 20 ارب روپے کا ریلیف ملے گا۔

سی پی پی اے نے بجلی7پیسے فی یونٹ مہنگا کرنے کی درخواست کی تھی، جس کے بعد نیپرا نے 24 ارب صارفین سے وصول کرنے کی درخواست مسترد کردی۔

ریلیف آئندہ بلوں میں دیا جائے گا اور کمی کا اطلاق 300 یونٹ تک استعمال کرنے والے گھریلو صارفین اور زرعی صارفین پر نہیں ہوگا جبکہ اس کمی کا اطلاق کے الیکٹرک کے صارفین پر بھی نہیں ہوگا۔


مزید پڑھیں : نیپرا کا کراچی کے شہریوں کو جھٹکا، فی یونٹ 75 پیسے اضافہ


خیال رہے کہ اگست میں بھی نیپرا کی جانب سے بجلی کی قمیت میں 1 روپے 70 پیسے فی یونٹ کمی کی گئی تھی۔

یاد رہے رواں ماہ نیپرا نے کے الیکٹرک کے صارفین پر پچھتر پیسے فی یونٹ اضافہ کردیا گیا تھا جبکہ کے الیکٹرک کے لیے کراچی میں لوڈشیڈنگ کے خاتمے کی شرط بھی ختم کردی گئی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں