The news is by your side.

Advertisement

کے الیکٹرک کی ایوریج بلنگ کا نیپرا نے نوٹس لے لیا

کراچی: کے الیکٹرک کی جانب سے شہریوں کو ایوریج بنیاد پر بل بھیجے جانے کا نیپرا نے نوٹس لے لیا۔

تفصیلات کے مطابق کے الیکٹرک کی جانب سے مارچ کے بل ایوریج پر بھیجے جانے کا نیپرا نے نوٹس لے لیا، کے الیکٹرک نے مارچ کے بل ایوریج کی بنیاد پر بھجوائے تھے۔

ترجمان نیپرا کے مطابق اکثر صارفین کو ایوریج بنیاد پر بجلی کے بھاری بلز موصول ہوئے، نیپرا نے شکایات آنے پر معاملہ کے الیکٹرک انتظامیہ کے ساتھ اٹھایا۔

ترجمان نیپرا کا کہنا ہے کہ کے الیکٹرک سے بات کرکے صافین کو واضح ریلیف دینے کا فیصلہ کیا گیا، صارفین مارچ کے بل میٹر ریڈنگ کے مطابق اپریل میں جمع کراسکیں گے، تاخیر سے مارچ کے بل جمع کرانے پر لیٹ سرچارج نہیں لگے گا۔

گورنر سندھ سے سی ای او کے الیکٹرک کی ملاقات

دوسری جانب گورنر سندھ سے سی ای او کے الیکٹرک مونس عبداللہ کی ملاقات ہوئی جس میں بلز کی ادائیگی میں سہولت، بجلی کی فراہمی اور دیگر امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

گورنر سندھ عمران اسماعیل نے ایوریج بلنگ پر سخت برہمی کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایوریج بلنگ شہریوں کے ساتھ ناانصافی کے مترادف ہے، حکومت کسی صورت یہ ناانصافی نہیں ہونے دے گی۔

سی ای او کے الیکٹرک مونس عبداللہ نے یقین دہانی کرائی کہ کے الیکٹرک ایوریج بلنگ نہیں کرے گی، اپریل میں میٹر ریڈنگ ہوگی جس کی بنیاد پر بل ادا کیا جائے گا، جن صارفین کو ایوریج بل ملے ان کی مرضی ہے بل ادا کریں یا نہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں