The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کرکٹ ٹیم آئندہ سال نیدرلینڈز اور آئرلینڈ کے خلاف سیریز کھیلے گی

لاہور : پاکستان کرکٹ ٹیم آئندہ سال نیدرلینڈز اور آئرلینڈ کے خلاف سیریز کھیلے گی، پاکستان اورنیدرلینڈزکے خلاف ایک روزہ سیریز کاپہلامیچ 4جولائی کوہوگا اور آئرلینڈ اور پاکستان کے درمیان 2 ٹی ٹونٹی میچز 12 اور 14جولائی کو کھیلے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق آئرلینڈاور پاکستان کے درمیان 2 ٹی ٹوئنٹی میچز کی سیریز جولائی2020 میں ہوگی، دورہ انگلینڈ سے قبل قومی کرکٹ ٹیم نیدرلینڈز اور آئرلینڈ کے خلاف سیریز میں شرکت کرے گی۔

پاکستان اور نیدرلینڈز کے درمیان ایک روزہ سیریز کا پہلا میچ 4 جولائی کو ہوگا، دوسرا اور تیسرا ایک روزہ میچ 7 اور 9 جولائی کو کھیلا جائے گا جبکہ آئرلینڈ اور پاکستان کے درمیان 2 ٹی ٹونٹی میچز 12 اور 14 جولائی کو کھیلے جائیں گے۔

نیدرلینڈز اور پاکستان کے درمیان ایک روزہ میچز ایمسٹلوین میں کھیلے جائیں گے، 2 ٹی ٹونٹی میچز کے لیے پاکستان کرکٹ ٹیم کی میزبانی آئرلینڈ کرے گا۔

چیئر آف کے این سی بی بیٹی ٹمر نے کہا ہے کہ پاکستان اور نیدرلینڈز کے درمیان سیریز کا اعلان کرنے پر مسرور ہیں۔ پاکستان کرکٹ ٹیم کی آمد سے نیدرلینڈز میں کرکٹ کو فروغ ملے گا۔

ڈائریکٹر کرکٹ آئرلینڈ رچرڈ ہولڈزورتھ کا کہنا ہے کہ ٹی ٹونٹی کی عالمی رینکنگ میں پہلی پوزیشن پر براجمان پاکستان ٹیم کی میزبانی کے لیے پرجوش ہیں، پاکستان کے خلاف سیریز ہمارے کھلاڑیوں کے لیے بہترین تجربہ ہوگی۔

ڈائریکٹر انٹرنیشنل کرکٹ ذاکر خان نے کہا کہ پی سی بی کے کرکٹ آئرلینڈ اور کے این سی بی کے ساتھ مضبوط تعلقات استوار ہیں، پاکستان کرکٹ بورڈ نیدرلینڈز اور آئرلینڈ کے دورے کا منتظر ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں