The news is by your side.

Advertisement

کورونا مریضوں کیلئے نئی ایڈوائزری جاری

کراچی: محکمہ صحت سندھ نےکورونا مریضوں کیلئے نئی ایڈوائزری جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ مریض کو زبردستی اسپتال یاآئیسولیشن سینٹرمنتقل نہیں کیاجاسکتا۔

ایڈوائزری کے مطابق اس طرح کاعمل سےمریض اوراہلخانہ کیلئےتکلیف دہ ثابت ہو رہا ہے، اسپتال یاآئیسولیشن سینٹر جانامریض کی صوابدید پر ہوگا۔

ایڈوائزری میں کہا گیا ہے کہ مریض پربھی لازم ہےایس اوپیز پر ہر صورت میں عمل کریں، عمل نہ کرنےکی صورت میں محکمہ صحت سختی سےعمل درآمدکویقینی بنائےگا۔

قبل ازیں صوبائی وزیر صحت سندھ عذا پیجو نے ویڈیو بیان میں کہا کہ جو گھر میں آئسولیشن میں رہنا چاہتا ہے اس کی گھر پولیس نہیں جائے گی، کسی کے ساتھ زور زبردستی نہیں کی جائے گی۔

صوبائی وزیر نے کہا کہ جب ٹیسٹ پازیٹیو آئے تو خود آئسولیشن سینٹر چلے جائیں، یہ آپ کا حق ہے کہ آپ کس طرح علاج کرانا چاہتے ہیں، ضلعی انتظامیہ اور پولیس آپ کے گھروں پر نہیں آئے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم نہ زبردستی کر رہے ہیں اور نہ ہی کرنا چاہ رہے ہیں، ضلعی انتظامیہ اور حکومت آپ کے ساتھ زبردستی نہیں کرے گی، علاج کے سلسلے میں آپ اپنی مرضی چلائیں، لوگ ٹیسٹ اس لئے نہیں کروارہے ہیں کہ انھیں زبردستی آئسولیشن سینٹر لیجائیں گے جو کہ ایسا نہیں ہے، آپ کو علامات ہیں تو خود ٹیسٹ کروالیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں