The news is by your side.

Advertisement

نئے آسٹریلوی وزیراعظم اینتھونی البانیز کی خاص بات کیا ہے؟

کینبرا : لیبر پارٹی کے رہنما اینتھونی البانیز نے وزیراعظم اسکاٹ موریسن کی جانب سے شکست تسلیم کرنے کے بعد عام انتخابات میں فتح کا دعویٰ کیا ہے، انتھونی البانیز ملک کے31ویں وزیراعظم ہوں گے۔

آسٹریلیا کے31 ویں وزیراعظم اینتھونی البانیز غیراینگلو سیلٹک نسل کے پہلے آسٹریلین وزیراعظم ہوں گے۔ جزوی نتائج کے مطابق لیبر پارٹی نے اب تک 72 نشستیں حاصل کرچکی ہے، جو کہ پارلیمان کے151 رکنی ایوان زیریں میں اکثریت سے چار نشستیں کم ہیں، وزیراعظم نریندر مودی نے ٹویٹ کرکے اینتھونی البانیز کو مبارک باد دی ہے۔

آسٹریلیا کے عام انتخابات میں لیبر پارٹی کے رہنما اینتھونی البانیز نے تقریباً 10 سال اپوزیشن میں رہنے کے بعد اپنی پارٹی کو انتخابی فتح تک پہنچایا ہے۔

گزشتہ روز صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ میں ملک کو متحد کرنا چاہتا ہوں، میرے خیال میں لوگوں میں انتشار کافی زیادہ ہو چکا ہے لیکن اب وہ ایک قوم کے طور پر متحد ہونا چاہتے ہیں اور میں اس کی قیادت کرنے کا ارادہ رکھتا ہوں۔

لیبرپارٹی کے اینتھونی البانیز غیر اینگلو سیلٹک پس منظر سے آئے ہیں۔ یہ ایک ایسا کارنامہ ہے جسے وہ امید کرتے ہیں کہ کثیر ثقافتی آسٹریلیا کو یہ پیغام بھیجے گا کہ آپ اس ملک میں کچھ بھی حاصل کر سکتے ہیں۔

ہفتہ کی رات کینٹربری۔ہرلسٹن آر ایس ایل میں پارٹی کے وفاداروں سے خطاب کرتے ہوئے، لیبر پارٹی کے رہنما نے دل سے الورو بیان کا عہد کیا اور اس کے اعتراف کے ساتھ آغاز کیا۔ انہوں نے کہا کہ ہم مل کر الورو بیان کو دل سے قبول کرتے ہیں۔

کیونکہ ہم سب کو اس بات پر فخر کرنا چاہیے کہ ہم اپنے عظیم کثیر الثقافتی معاشرے میں دنیا کی سب سے قدیم زندہ رہنے والی مسلسل ثقافت کا حصہ ہیں۔”

آنسوؤں روکتے ہوئے مسٹر البانیز نے کہا کہ آسٹریلوی عوام نے تبدیلی کے لیے ووٹ دیا ہے۔ میں اس فتح سے خوش ہوں اور مجھے آسٹریلیا کے31 ویں وزیر اعظم کے طور پر خدمات انجام دینے کا موقع ملنے پر فخر ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں