The news is by your side.

Advertisement

ابوظبی، اسکول ملازمین اور اساتذہ کو پارکنگ کی فری سہولت دینے کا اعلان

ابوظبی: متحدہ عرب امارات نے گاڑیوں کی پارکنگ کے حوالے سے نئی پالیسی متعارف کرادی جس کا براہ راست فائدہ اسکول ملازمین کو پہنچے گا۔

خلیج ٹائمز میں شائع ہونے والی رپورٹ کے مطابق بدھ کے روز محکمہ ٹرانسپورٹ اور محکمہ تعلیم کا معاہدہ طے پایا جس کے بعد پارکنگ کی نئی  پالیسی کا اعلان کیا گیا۔

محکمہ تعلیم کی جانب سے جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ ’’سرکاری اسکولوں میں کام کرنے والے اساتذہ اور دیگر ملازمین کو اسکول کی حدود میں فری پارکنگ کی اجازت ہوگی اور انہیں باقاعدہ پاسز بھی جاری کیے جائیں گے‘‘۔

معاہدے کا اطلاق رواں تعلیمی سال پر ہوگا اور مدت ختم ہونے کے بعد اس میں توثیق کی جائے گی۔ محکمہ تعلیم نے تمام سرکاری اسکولوں کو مراسلہ جاری کیا کہ وہ نئے معاہدے کی روشنی میں اپنی درخواستیں جمع کرائیں۔

View this post on Instagram

الإتحاد : أعلنت وزارة التربية والتعليم أن معلمي المدارس الحكومية والهيئات الإدارية في أبوظبي سيحصلون على مواقف سيارات مجانية دائمة في محيط المدارس التي يعملون بها بناء على اتفاق بين الوزارة ودائرة النقل في أبوظبي بدءاً من العام الدراسي الجاري ، ودعت وزارة التربية ، الإدارات المدرسية في أبوظبي إلى الإسراع في تقديم الطلبات للاستفادة من الاتفاق المبرم بين الجهتين.

A post shared by شبكة ابوظبي || أخبار الامارات (@net_ad) on

محکمہ تعلیم کی جانب سے جاری سرکلر کے مطابق سرکاری اسکولوں کو سہولت حاصل کرنے کے لیے درخواست کے ساتھ پانچ ڈاکومینٹس پیش کرنا ہوں گے، جن میں ادارے کا تصدیق نامہ، اساتذہ اور ملازمین کی فہرست، گاڑیوں کے کاغذات اور ڈائیونگ لائسنس کی کاپی، ادارے کا کارڈ اور شناختی کارڈ کی کاپی شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں