The news is by your side.

Advertisement

نیو کراچی پولیس مقابلہ میں زخمی دو ڈاکو گرفتار، ویڈیو دیکھیں

کراچی : نیوکراچی میں پولیس کا ڈاکوؤں سے مبینہ مقابلہ ہوا ہے جس کے نتیجے میں دو ڈاکو زخمی حالت میں گرفتار جبکہ ایک فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق شہر قائد میں ڈکیتیوں کی وارداتوں میں تشویشناک حد تک اضافہ ہوگیا ہے اور اطلاعات کے مطابق کراچی پولیس ان واردتوں پر قابو پانے میں ناکام نظر آرہی ہے۔

اس حوالے سے نیوکراچی کے علاقے سیکٹر5اے تھری میں پولیس اور مسلح رہزنوں کے درمیان مبینہ مقابلہ ہوا ہے، فائرنگ کے تبادلے میں دو ملزمان زخمی ہوگئے، جنہیں پولیس نے موقع پر ہی گرفتار کرلیا جبکہ تیسرا ملزم موقع پا کر فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔

May be an image of 2 people, motorcycle and outdoors

پولیس کے مطابق گرفتار ہونے والے ملزمان کے قبضے سے 2پستول،ایک موٹرسائیکل اور4موبائل فون برآمد ہوئے ہیں، ملزمان نے ایک روز قبل دو شہریوں کو ان کے گھر کی دہلیز پر لوٹا تھا۔

ملزمان شہریوں سے موبائل فون، نقدی اور چھین کر فرار ہوئے تھے، متاثرہ افراد کے پڑوسی نے واردات کی موبائل فون سے ویڈیو بنالی تھی۔ موبائل فون فوٹیج میں دونوں ملزمان کے چہرے واضح ہیں، زخمی ملزم محمد عرفان ولد محمد پہلے بھی گرفتار ہوچکا ہے۔

May be an image of 1 person, sitting, motorcycle and outdoors

پولیس کے مطابق موٹرسائیکل سوار3 مشتبہ ملزمان کو روکنے کی کوشش کی، روکنے کی کوشش پر ملزمان نے پولیس پر فائرنگ کردی جس کے جواب میں پولیس نے بھی فائرنگ کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں