The news is by your side.

Advertisement

قرضے کے لیے آئی ایم ایف سے مذاکرات کا نیا دور 3 فروری سے شروع ہوگا

اسلام آباد: پاکستان اور انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ (آئی ایم ایف) کے درمیان 6 ارب ڈالر کے قرضے کی اگلی قسط کے سلسلے میں پاکستان، آئی ایم ایف مذاکرات کا نیا دور 3 فروری سے شروع ہوگا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق قرضے کی اگلی قسط کے سلسلے میں مذاکرات کے لیے آئی ایم ایف کا جائزہ وفد 2 فروری کو پاکستان پہنچےگا، ذرایع نے کہا ہے کہ پاکستان اور مالیاتی ادارے کے درمیان مذاکرات کے نئے دور کا آغاز تین فروری سے ہوگا۔

آئی ایم ایف وفد حکومتی معاشی ٹیم سے بھی ملاقاتیں کرے گا، خیال رہے کہ پاکستان کو آئی ایم ایف سے 2 اقساط میں 1.44 ارب ڈالر مل چکے ہیں، جب کہ 450 ملین ڈالر کی تیسری قسط کے لیے بات چیت ہوگی۔

ذرایع کا کہنا ہے کہ آئی ایم ایف کا جائزہ وفد مذاکرات میں پاکستانی معیشت کے سہ ماہی جائزے کے لیے آ رہا ہے، اس دورے کے دوران وفد مختلف وزارتوں اور محکموں کی کارکردگی کا جائزہ لے گا۔

آئی ایم ایف پروگرام کے تحت کئی اصلاحاتی اقدامات کیے گئے، ڈپٹی گورنراسٹیٹ بینک

خیال رہے کہ حکومت پاکستان آئی ایم ایف پروگرام کے تحت کئی اصلاحاتی اقدامات کر چکی ہے، حکومت کی کوشش ہے کہ قرضوں کے معاملات ٹھیک کیے جائیں، اس سلسلے میں کرنٹ اکاؤنٹ اور تجارتی خسارے پر قابو پانے کے لیے اقدامات کیے گئے جن کے مثبت اثرات سامنے آئے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں