The news is by your side.

Advertisement

اندرون ملک پروازوں کے لیے نیا سفری ہدایت نامہ جاری

کراچی: کرونا وائرس کی تازہ اور خطرناک لہر کے پیش نظر سول ایوی ایشن اتھارٹی نے اندرون ملک پروازوں کے لیے نیا سفری ہدایت نامہ جاری کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سی اے اے کی جانب سے جاری کردہ نئی ایس او پیز کا اطلاق یکم جنوری سے 31 مارچ 2021 تک کے لیے ہوگا، ان ایس او پیز کا اطلاق چارٹر اور پرائیوٹ طیاروں کی پروازوں پر بھی ہوگا۔

اے ایس ایف کو مسافروں کے علاوہ کسی کی پارکنگ سے آگے آنے پر پابندی کو یقینی بنانے کی ہدایت کی گئی ہے، پروازوں کی روانگی کے حوالے سے تمام مراحل میں سماجی فاصلے کو یقینی بنایا جائے گا، تمام ایئر لائنز بریفنگ ایریاز اور پروازوں میں سینی ٹائزرز کی فراہمی یقینی بنائیں گے۔

ہدایت نامے کے مطابق مسافروں کے سماجی فاصلے کے ساتھ اگلی نشستوں سے پہلے انخلا کو یقینی بنایا جائے گا، ہر اسٹیشن پر مسافروں کے داخلے سے قبل طیارے کو ڈس انفیکٹ کیا جائے گا، پروازوں پرگلوز، پی پی ایز انوینٹری، سرجیکل ماسک، چشمے، این 95 ماسک کی موجودگی بھی لازم ہوگی۔

یکم جنوری سے بین الاقوامی پروزاوں کے لیے نیا سفری ہدایت نامہ جاری

طیارے میں بغیر ماسک کے داخلے پر پابندی ہوگی، ماسک سے محروم مسافر کو عملہ ماسک فراہم کرے گا، مسافروں کو پرواز کے دوران سارا وقت ماسک پہننا لازمی ہوگا، طیارے میں ماسک پہنے مسافروں کی تصاویر کا ریکارڈ بھی مرتب کرنا ہوگا، تمام مسافروں کے کوائف مع فون نمبرز ریکارڈ میں رکھنا بھی لازمی ہوگا۔

مسافروں کو سینی ٹائزر بوتل کی فراہمی لازمی ہوگی، عدم دستیابی پر ہر 30 منٹ بعد الکوحل بیس سینی ٹائزر کی فراہمی کی جائے گی، پرواز کے پائلٹ کو کرونا سے بچاؤ کی تدابیر پر مبنی اناؤنسمنٹ کرنی ہوگی۔

ڈومیسٹک پروازوں پر اشیائے خور و نوش کی فراہمی پر مکمل پابندی عائد کر دی گئی ہے، انخلا کے وقت مسافروں کا نشست سے اٹھنا ممنوع ہوگا، اگلی نشستوں کے مسافروں کا پہلے انخلا بھی لازمی قرار دیا گیا ہے۔

پرواز پر استعمال شدہ میڈیکل پی پی ایز کو ٹھکانے لگانا، قابل استعمال اشیا کو سینی ٹائز کرنا، پروٹوکول اور ملاقات پر پابندی، ڈرائیورز کے گاڑیوں میں انتظار کی ہدایت پر عمل درآمد کو یقینی بنانا لازم ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں