The news is by your side.

Advertisement

دبئی میں ’کچھ بھی ناممکن نہیں‘ کے نام سے نئی وزارت کے قیام کا اعلان

دبئی: متحدہ عرب امارات میں نئی وزارت کے قیام کا اعلان کیا گیا ہے جس کا نام ’کچھ بھی ناممکن نہیں’ ہے، نئی وزارت کا کوئی وزیر مقرر نہیں ہوگا تاہم کابینہ کے تمام ارکان اس کے رکن ہوں گے۔

گلف نیوز کی رپورٹ کے مطابق متحدہ عرب امارات کے نائب صدر اور دبئی کے حکمران شیخ محمد بن راشد المکتوم نے دبئی میں ایک غیرروایتی وزارت تشکیل دینے کا اعلان کیا ہے نئی وزارت کا نام ’اللامستحیل’ ہے جس کا مطلب ’کچھ بھی ناممکن نہیں‘ کی وزارت ہے۔

رپورٹ کے مطابق نئی وزارت کا کوئی وزیر مقرر نہیں ہوگا تاہم کابینہ کے تمام ارکان اس کے رکن ہوں گے، کچھ بھی ناممکن نہیں وزارت مستقبل کے امکانات کا جائزہ لے گی، اسے امکانات کی وزارت کا نام بھی دیا جاسکتا ہے۔

شیخ محمد بن راشد المکتوم نے دبئی میں اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر اس نئی وزارت کا اعلان کرنے کے بعد کہا کہ امارات کی حکومت کے تحت ایک نئی اور غیرروایتی وزارت کے قیام کا فیصلہ کیا ہے، ہم نے اس کا نام وزارت کچھ بھی ناممکن نہین رکھا ہے۔

انہوں نے لکھا کہ ہماری ڈکشنری میں ناممکن کا لفظ نہیں، ہم ناممکنات کو ممکن بنائیں گے اسی لیے وزارت کا نام ہی کچھ بھی ناممکن نہیں رکھا ہے۔

قبل ازیں امارت اس طرح کی غیر روایتی وزارتوں کے قیام کا فیصلہ کیا تھا ان میں سے ایک وزارت خوشی بھی ہے، اسی طرح وزازرت رواداری اور وزارت نوجوانان کا بھی اعلان کیا گیا تھا۔

نئی وزارت پر ٹویٹر صارفین نے خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ امارات نے اپنے قیام سے لے کر اب تک ناممکنات کو ممکن بنا کر دکھایا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں