The news is by your side.

Advertisement

نیویارک دھماکے سے لرز گیا : ٹائمز اسکوائر میں بھگدڑ مچ گئی

نیویارک کے ٹائمزاسکوائر میں دھماکے سے بڑے پیمانے پر خوف و ہراس پھیل گیا، زور دار دھماکے کے بعد بھگدڑ مچ گئی۔

امریکی میڈیا کے مطابق نیویارک کے ٹائمز اسکوائر کے ایک مین ہول میں زور دار دھماکہ ہوا جس سے لوگوں میں خوف و ہراس پھیل گیا اور بھگدڑ مچ گئی۔

پولیس کی ابتدائی تفتیش میں بتایا گیا کہ دھماکہ علاقے کے تین گٹروں میں گیس بھرنے سے ہوا، دھماکے کے بعد تینوں گٹروں میں آگ لگ گئی، فائر فائٹرز نے بروقت کارروائی کرتے ہوئے آگ پر قابو پالیا۔

نیویارک پولیس ڈیپارٹمنٹ کے مطابق یہ علاقہ بند اور ٹریفک کے لیے بند ہے، واقعے میں کوئی جانی نقصان نہیں ہوا، سوشل میڈیا پراپیگنڈہ ویڈیو میں دھماکے کے بعد لوگوں کو افراتفری سے بھاگتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

امریکی میڈیا کے مطابق واقعے کے نتیجے میں کسی کے زخمی ہونے کی اطلاع نہیں ملی، اس نے اپنی رپورٹ میں نیویارک پولیس ڈیپارٹمنٹ (این وائی پی ڈی) اور نیویارک فائر ڈیپارٹمنٹ (ایف ڈی این وائی) کی ابتدائی اطلاعات کا حوالہ دیا ہے۔

ایف ڈی این وائی کے ترجمان نے میڈیا کو بتایا کہ جائے وقوعہ پر موجود فائر فائٹرز نے دھماکے کی جگہ کے قریب 18 منزلہ دفتر کی عمارت میں کاربن مونو آکسائیڈ کی بلند سطح کا پتا چلایا ہے اور وہ اس کوعلاقے سے نکالنے میں مصروف تھے۔

نیویارک میں مین ہول دھماکے عام ہیں اور اکثر ازکار رفتہ خراب تاروں، خاردار کیمیکلز یا چوہوں کے کاٹنے کی وجہ سے ہوتے ہیں۔ یہ تاراکثرتقریباً 13,000 وولٹ بجلی لے جاتے ہیں اور ایک بار جب وہ کاغذ، سیسہ اور ربڑ انسولیشن کو گرم کر دیتے ہیں تو یہ آگ کا سبب بن سکتےہیں اور گیسوں کو خارج کرتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں