نیوزی لینڈ نےپاکستان کےخلاف ون ڈے سیریزجیت لی -
The news is by your side.

Advertisement

نیوزی لینڈ نےپاکستان کےخلاف ون ڈے سیریزجیت لی

ڈنیڈن : نیوزی لینڈ نے پانچ ایک روزہ میچوں کی سیریز کے تیسرے میچ میں پاکستان کو شکست دے کر سیریز 0-3 سے اپنے نام کرلی۔

تفصیلات کے مطابق ڈنیڈن میں کھیلے جانے والے تیسرے ایک روزہ میچ میں نیوزی لینڈ کے 257 رنز کے جواب میں پاکستان کی پوری ٹیم صرف74 رنز پرآؤٹ ہوگئی۔

نیوزی لینڈ کی جانب سے 258 رنز کے تعاقب میں پاکستان کی جانب سے اظہرعلی اور فخرزمان نے اننگز کا آغاز کیا۔

میچ کے دوسرے اوور میں اظہرعلی دس گیندوں کا سامنا کرنے کے بعد بغیر کوئی رن بنائے کیچ آؤٹ ہوگئے اور چوتھے اوور میں فخرزمان 2 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

مہمان ٹیم پاکستان کی تیسری وکٹ اس وقت گری جب بیٹنگ کے لیے آئے محمد حفیظ 4 گیندوں کا سامنا کرنے کے بعد صفر پر کیچ آؤٹ ہوگئے۔

بعدازاں بابراعظم 8، شعیب ملک 3، شاداب خان صفر، فہیم اشرف 10 اور حسن علی ایک رن، محمد عامر14 رنز جبکہ رومان رئیس 16 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

اس سے قبل ڈنیڈن میں کھیلے جانے والے میچ میں نیوزی لینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرنے کا فیصلہ کیا اور مقررہ 50 اوورز میں 257 رنز بناکر آؤٹ ہوگئی۔

میزبان ٹیم کی جانب سے مارٹن گپٹل اور کولن منرو نے اننگز کا جارحانہ اندار میں آغاز کیا لیکن دوسرے اوور میں 15 کے مجموعی اسکور پر کولن منرو کیچ آؤٹ ہوگئے۔

نیوزی لینڈ کی دوسری وکٹ اس وقت گری جب کپتان کین ولیمسن کی جانب سے دوسرا رن لینے کی کوشش میں مارٹن گپٹل 45 رنز پررن آؤٹ ہوگئے۔

کیوی کپتان کین ولیمسن 73 رنز بنا کر رومان رئیس کی گیند پر محمد حفیظ کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہوئے۔

میزبان ٹیم کی چوتھی وکٹ 209 رنز پر گری جب شاداب خان نے راس ٹیلر نے 52 رنز پر ایل بی ڈبلیو آؤٹ کیا اور اگلی ہی گیند پر نکولس کو صفرپر آؤٹ کردیا۔

نکلولس کے آؤٹ ہونے کے بعد سینٹنر، ٹم ساؤتھی اور فرگوسن 6، 6 رنز بناکر آؤٹ ہوئے جبکہ ایسٹل نے پانچ اور بولٹ نے 13 رنز بنائے۔

پاکستان کی جانب سے فاسٹ باؤلر حسن علی اور رومان رئیس نے 3،3 جبکہ شاداب خان نے 2 اور فہیم اشریف نے ایک وکٹ حاصل کی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں