The news is by your side.

Advertisement

نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم کا دورہ پاکستان سیکیورٹی کلیئرنس سے مشروط

ویلنگٹن: نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم نے دورہ پاکستان کے لیے غور شروع کردیا ہے، نیوزلینڈ کرکٹ بورڈ کا کہنا ہے کہ سیکیورٹی کلیئرنس کے بعد پاکستان میں ٹی ٹوئنٹی میچز کھیلیں گے۔

تفصیلات کے مطابق رواں سال نومبر میں پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان ون ڈے اور ٹیسٹ سیریز متحدہ عرب امارات میں کھیلی جائے گی، تاہم سیریز کی تاریخوں کا اعلان نہیں کیا گیا ہے۔

نیوزی لینڈ کرکٹ بورڈ گورننگ باڈی کا کہنا ہے کہ کیویز نے سیکیورٹی خدشات کے باعث 2003 سے پاکستان کا دورہ نہیں کیا ہے، تاہم اب رواں سال نومبر میں ٹی ٹوئنٹی سیریز کھیلنے کی درخواست کی گئی ہے۔

ترجمان نیوزی کرکٹ بورڈ کا کہنا ہے کہ پی سی پی کی درخواست پر مذکورہ طریقہ کار مکمل ہونے کے بعد جواب دیا جائے گا، دورہ پاکستان کے لیے حکومت، کھلاڑیوں اور سیکیورٹی فراہم کرنے والے اداروں سے بات چیت کی جائے گی۔

دوسری جانب آسٹریلوی کرکٹ بورڈ نے دورہ پاکستان کے لیے پی سی بی سے رابطہ کرنے کی خبروں کی تصدیق سے انکار کردیا ہے۔

واضح رہے کہ خبریں گردش کررہی تھیں کہ آسٹریلوی بورڈ نے دورہ پاکستان کے لیے پی سی بی سے رابطہ کیا ہے اور درخواست کی ہے کہ ٹی ٹوئنٹی سیریز متحدہ عرب امارات سے پاکستان منتقل کی جائے۔

پاکستان اور آسٹریلیا کے درمیان ٹیسٹ اور ٹی ٹوئنٹی سیریز رواں سال ستمبر میں شیڈول ہے، پاکستان کو مہمان کینگروز ٹیم کی میزبانی متحدہ عرب امارات میں کرنا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں