وزیراعظم سےجنرلز قمر باجوہ اور زبیر حیات کی ملاقات ARYNews.tv
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم سےجنرلز قمر باجوہ اور زبیر حیات کی ملاقات

اسلام آباد : نو منتخب چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل زبیر حیات اور نئے آرمی چیف قمر جاوید باجوہ وزیراعظم ہائوس پہنچ گئے اور علیحدہ علیحدہ وزیراعظم سے ملاقاتیں کیں جس میں دونوں افسران کو وزیراعظم نے مبارک بادیں پیش کیں۔

اے آر وائی کے نمائندہ اسلام آباد لئیق الرحمان نے بتایا کہ تفصیلی ملاقات میں جہاں وزیراعظم نے دونوں کو مبارک بادیں پیش کیں وہیں انہوں نے توقع ظاہر کی ہےکہ جس انداز میں موجودہ عسکری قیادت نے دہشت گردی کے خلاف اقدامات کیے اور ملک دشمن عناصر کا قلع قمع کرنے کے لیے کردار ادا کیا امید ہے نئی قیادت بھی اسی طرح اپنا کردار ادا کرے گی اور دشمن عناصر کا مکمل خاتمہ کرے گی۔

ملاقات میں قمر جاوید باجوہ نے کہا کہ پاکستان کا دفاع ناقابل تسخیر ہے جب کہ جنرل زبیر حیات نے کہا کہ پاک فوج وطن کے دفاع کے لیے کسی قربانی سے دریغ نہیں کرے گی۔

nawaz-post-1

نئے چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف جنرل زبیر محمود حیات اور نئے آرمی چیف نے جنرل قمر جاوید باجوہ نے وزیراعظم پاکستان سے اپنی ملاقات میں اُن کا شکریہ ادا کرتے ہوئے یقین دہانی کرائی کہ مادرِ وطن کا دفاع یقینی بناتے ہوئے ہرممکن اقدامات کیے جائیں گے۔

nawaz-post-2

اس سے قبل ترجمان وزیراعظم ہاو س مصدق ملک نے تصدیق کی کہ صدر مملکت نے وزیراعظم کی مشاورت پر نئے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور نئے چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف جنرل زبیر حیات کی تعیناتی کی ہے جو 29 نومبر کو اپنے عہدے سنبھال لیں گے۔

nawaz-post-3

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں