The news is by your side.

Advertisement

بجلی کی قیمتوں میں اضافے کی خبر بے بنیاد ہے: ترجمان توانائی ڈویژن

کراچی: توانائی ڈویژن کے ترجمان نے کہا ہے کہ میڈیا پر آنے والی خبر میں کوئی صداقت نہیں ہے، بجلی کی قیمتوں میں کوئی اضافہ نہیں ہوا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق ترجمان توانائی ڈویژن نے میڈیا میں پھیلی خبروں پر رد عمل ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ بجلی کی قیمتوں میں اضافہ ہوا ہے نہ ہی ایسی کوئی تجویز ہے۔

ترجمان نے کہا کہ بجلی کی قیمتوں میں میڈیا پر ایک روپے 65 پیسے اضافے کی خبر بے بنیاد ہے۔

یاد رہے کہ ایک ہفتہ قبل وزیر اعظم عمران خان نے توانائی کے شعبے میں اصلاحات کرنے اور بجلی کی قیمتوں میں عوام کو ریلیف فراہم کرنے کی ہدایت جاری کی تھی، وزیر اعظم نے اس سلسلے میں منعقدہ اجلاس میں کہا کہ توانائی کا شعبہ ملکی معیشت کی ترقی میں کلیدی اہمیت کا حامل ہے، صارفین اور صنعتوں کو مناسب قیمت پر بجلی کی فراہمی یقینی بنانا ہوگی۔

بجلی کی قیمتوں میں کمی کے لیے وزیر اعظم کی اہم ہدایات

حکومت نے توانائی کے شعبے میں ہونے والے نقصانات پر قابو پانا بھی اپنی اولین ترجیحات میں شامل کر دیا ہے، ماضی میں بر وقت انتظامی اصلاحات کو پس پشت ڈالا گیا، ترسیل و تقسیم میں نقصانات کو بھی نظر انداز کیا گیا، جس کی وجہ سے موجودہ حکومت کو توانائی کے شعبے میں مختلف چیلنجز کا سامنا ہے۔

رواں ماہ شیخ رشید نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں گفتگو کرتے ہوئے بتایا تھا کہ عمران خان نے آئی ایم ایف سے کہہ دیا ہے کہ بجلی کی قیمت مزید نہیں بڑھا سکتے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں