ڈونلڈ ٹرمپ مسلمانوں کو بلا جواز تنقید کا نشانہ بناتے ہیں،نیویارک پولیس کمشنر -
The news is by your side.

Advertisement

ڈونلڈ ٹرمپ مسلمانوں کو بلا جواز تنقید کا نشانہ بناتے ہیں،نیویارک پولیس کمشنر

نیو یارک : نیویارک سٹی کے پولیس کمشنر ولیم بِل برائٹن کا کہنا ہے ڈونلڈ ٹرمپ مسلمانوں کو بلاجواز تنقید کا نشانہ بناتے ہیں ان کے اپنے گھر “ٹرمپ پلازہ” کی سکیورٹی پر مسلمان افسران تعینات ہیں۔

ٹی وی چینل “ایم ایس این بی سی” کے پروگرام “مارننگ شو” میں گفتگو کرتے ہوئے پولیس کمشنر ولیم بل برائٹن کا کہنا تھا کہ ان کا کہنا تھا دہشتگردی کے خلاف جاری جنگ کے قلع قمع کے لیے مسلم کیمونیٹیز کی اہمیت سے انکار نہیں کیا جا سکتا، ہمیں انکا بھرپور تعاون اور اعتماد حاصل ہے۔

پولیس کمشنر ولیم بل برائٹن کا کہنا تھا کہ ڈونلڈ ٹرمپ کا بار بار یہ کہنا کہ مسلمانوں پر امریکہ میں داخلے پر پابندی لگا دینی چاہیے، بلاجواز ہے ایسے نفرت آمیز بیانات دہشت گردی کے خاتمے کے خلاف ہماری جاری کوششوں کو نقصان پہنچا سکتے ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے بتایا کہ اس وقت نیویارک پولیس ڈیپارٹمنٹ کے آفیسرز کی تعداد 36000 ہے جس میں 1000 کے قریب مسلمان آفیسر شامل ہیں۔ نیویارک پولیس کی بھاری نفری مین ہٹن شہر کی اہم اور بلند و بالا عمارتوں کی سکیورٹی پر تعینات ہے جس میں ڈونلڈ ٹرمپ کا پلازہ “ٹرمپ پلازہ” بھی شامل ہے.

“ٹرمپ پلازہ” جس میں ممکنہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی رہائش رکھتے ہیں کی حفاظت مامور دیگر غیرم مسلم افسران کے ساتھ ساتھ مسلمان افسران بھی شامل ہیں۔

پولیس کمشنر کا کہنا تھ اکہ حفاظتی معاملات میں رنگ و نسل اور مذہب و فرقہ کی کوئی تخصیص نہیں کی جاتی ہے، ہمیں اپنی پولیس فورس پر مکمل اعتماد ہے۔

امریکہ میں مسلمانوں کی تنظیم ”کئیر“ کے ترجمان ابراہیم ہوپر کا کہنا تھاکہ ڈونلڈ ٹرمپ کے مسلمانوں کے خلاف سخت بیانات نے ثابت کر دیا ہے کہ اسکا دماغی توازن بگڑ گیا ہے لہذا اسکو کسی سرجن سے علاج کروانے کی ضرورت ہے۔

واضح رہے چند ماہ بعد امریکہ میں صدارتی الیکشن ہونے جا رہے ہیں اور اس کو لے کر تلخ و سخت بیانات کا عمل جاری ہے کبھی ڈونلڈ ٹرمپ کوئی نفرت آمیز بیان داغتے ہیں تو متوازن مزاج ہیلری کلنٹن اس کا مداوا کرتی نظر آتی ہیں تو کبھی مسلمان کمیونٹی کی جانب سے ڈونلڈ ٹرمپ کو کرارا جواب دیتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں