The news is by your side.

Advertisement

نیاگرا فال منجمد ہونا شروع

آخری بار 171 سال قبل مکمل منجمد ہوا تھا

امریکا میں اس وقت موسمِ سرما اپنےعروج پر ہے جس کے سبب جہاں کئی ریاستوں نے برف کی چادر اوڑھ لی ہے وہیں نیاگرا فال بھی منجمد ہونا شروع ہوچکا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا اور کینیڈا کی سرحد پر واقعہ دنیا کاعظیم ترین آبشار نیاگرا فال کے کئی حصے منجمد ہوگئے ہیں، یاد رہے کہ یہاں درجہ حرارت نقطہ انجما د سے کئی درجے نیچے گرجاتا ہے۔

بتایا جارہا ہے کہ قطب شمالی سے آنے والے سرمائی سسٹم کے سبب نیاگرا فال کے ارد گرد کا علاقہ منجمد ہورہا ہے، امید کی جارہی ہے کہ یہاں سردی مزید بڑھے گی کہ ابھی منجمد بارش بھی ہونی ہے۔

یاد رہے کہ سنہ 1848 یعنی کہ لگ بھگ 171 سال قبل معلوم تاریخ کا وہ واحد سال تھا جب نیاگرا فال مکمل طور پر جم گیا تھا جس کے سبب پانی کا بہاؤ مکمل رک گیا تھا اوراوپر کےعلاقوں میں سیلابی صورتحال پیدا ہوگئی تھی۔ اس کے بعد یہ کبھی بھی مکمل طور پر منجمد نہ ہوا۔


اس عظیم آبشار کے گرد جمع ہونے والی برف اسے سیاحوں کے لیے انتہائی دلفریب بنارہی ہے ، یاد رہے کہ یہ آبشار امریکا اور کینیڈا کی سرحد پر واقع ہے اور دونوں ممالک سے اس کا نظارہ کیا جاسکتا ہے ، تاہم کینیڈا کی جانب سے کیا جانے والا نظارہ بے مثال ہے۔

شمالی امریکا میں جاری اس برفیلے موسم کو کینیڈا کی جانب سے آنے والی آرکٹک کی ہوائیں مزید سر د بنا رہی ہیں اور امید کی جارہی ہے کہ ابھی یہاں سردی کی شدت اور آبشار پر موجود برف میں مزید اضافہ ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں