The news is by your side.

Advertisement

عمران خان جلد سلاخوں کے پیچھے ہوں گے، نثار کھوڑو

دادو : پاکستان پیپلز پارٹی سندھ کے صدر نثار کھوڑو نے کہا ہے کہ اب عمران خان کی اپنی باری آنے والی ہے اور جلد کپتان سلاخوں کے پیچھے ہوں گے۔

وہ دادو میں پاکستان پیلز پارٹی کے 16 ستمبر کو ہونے والے جلسے کے حوالے سے انتظامات کا جائزہ لے رہے تھے اس مو قع پر کارکنان سے بات کرتے ہوئے انہوں نے سیاسی مخالفین پر تابڑ توڑ حملے کیے۔

نثار کھوڑو نے کہا کہ عمران خان کے اپنے جلسے میں 5 ہزار لوگ ہوتے ہیں اور وہ میڈیا میں بتاتے ہیں کہ 50 ہزار لوگ جلسے میں آئے ہیں اس لیے کسی دوسرے کے جلسے پر تنقید سے قبل انہیں اپنے گریبان میں جھانک لینا چاہیئے۔

صوبائی وزیر سندھ نثار کھوڑو نے کہا کہ عمران خان کے اعمال کا نتیجہ جلد نکلنے والا ہے جس سے وہ کسی طور بچ نہیں سکیں گے اور جلد سلاخوں کے پیچھے نظر آئیں گے۔

نثار کھوڑو نے سابق وزیراعظم نوازشریف سپریم کورٹ فیصلے کے بعد نکالی گئی ریلی کو عوامی حمایت نہ ملنے پر گھبرا کر لندن بھاگ گئے ہیں اور اب تو اُن کے خلاف ریفرنس بھی جا رہے ہیں اس لیے اب نواز شریف واپس نہیں آنے والے ہیں۔

خیال رہے پیپلز پارٹی نے 16 ستمبر کو دادو میں جلسے کا اعلان کیا ہے جس کے انتظامات کے لیے نثارکھوڑو کی سربراہی میں آرگنائزنگ کمیٹی  قائم کردی گئی ہے جو جلسہ کے انتظامات کو آخری شکل دینے میں مشغول ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں