The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف جج پر حملہ کراکر نواز شریف کو عمر قید دلانا چاہتے ہیں، نثار کھوڑو کا الزام

لاڑکانہ: پیپلزپارٹی کے رہنما نثار کھوڑو نے کہا ہے کہ لاہور میں جج کے گھر پر فائرنگ کے واقعے پر شہباز شریف جواب دیں، شہباز شریف جج پر حملہ کراکر نواز شریف کو عمر قید دلانا چاہتے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لاڑکانہ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، نثار کھوڑو نے کہا کہ جج کے گھر پر پولیس گارڈز کے ہوتے حملہ ہو تو ذمہ دار شہباز شریف ہیں، شہباز شریف بھائی کو نااہل کرانے کے بعد اب شاید عمر قید دلانا چاہتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ چوہدری نثار کی وزیر اعلیٰ پنجاب سے دوستی ہے، شہباز شریف کی الگ جماعت ہوگئی تو چوہدری نثار ساتھ کھڑے ہوں گے۔

پیپلزپارٹی رہنما نے کہا کہ سندھ میں نئے صوبے بنانے کی بات سازش ہے، پاکستان میں 22 صوبے بنانے کا مطالبہ سازشی منصوبے کا حصہ ہے۔

نثار کھوڑو نے کہا کہ کرپشن کا بادشاہ نواز شریف ثابت ہوا ہے کوئی اور نہیں ہوا، پیپلزپارٹی کے وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کو کرپشن نہیں توہین عدالت پر ہٹا گیا تھا۔

واضح رہے سپریم کورٹ کے جج جسٹس اعجاز الاحسن کے گھر پر گذشتہ رات اور آج صبح فائرنگ کے واقعات پیش آئے تھے، رات کو نامعلوم افراد نے اُن کے گھر کے مرکزی دروازے پر فائرنگ کی تھی جبکہ صبح باورچی خانے کی کھڑکی پر گولی فائر کی گئی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں