The news is by your side.

Advertisement

مقبول ترین ملی نغمے ”دل دل پاکستان“ کے شاعر نثار ناسک انتقال کرگئے

راولپنڈی : مشہورملی نغمےدل دل پاکستان کےشاعر نثارناسک انتقال کرگئے ، مرحوم کو آج راولپنڈی میں نماز جنازہ کے بعد سپرد خاک کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق مقبول ترین ملی نغمے ”دل دل پاکستان“ کے شاعر نثار ناسک انتقال کرگئے، نثار ناسک گزشتہ چند برسوں سے شدید بیمار تھے، انہوں نے آخری ایام غربت کے باعث نہایت کسمپرسی میں گزارے۔

مرحوم کو آج راولپنڈی کے علاقہ رتہ ڈھوک  میں نماز جنازہ کے بعد سپرد خاک کیا جائے گا۔

روزیراعلیٰ پنجاب  عثمان بزدار نے نثار ناسک کےانتقال پر اظہار افسوس کرتے ہوئے اہلخانہ سے تعزیت کی۔  

سن 1943 میں راولپنڈی میں پیدا ہونے والے شاعر نثار ناسک نے”دل دل پاکستان“ کی شاعری لکھی تھی، ان کی دو کتابیں ”چھوٹی سمت کا مسافر“ اور ”دل دل پاکستان“ شائع ہوئیں۔

نثار ناسک کو اردو لٹریچر میں بہترین خدمات انجام دینے کے لیے پی ٹی وی کی جانب سے لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ سے بھی نوازا گیاتھا۔

خیال رہے 1987 میں مشہور پاپ بینڈ وائٹل سائنس کی جانب سے پیش کیا جانے والا ملی نغمہ ”دل دل پاکستان“ پاکستان کا مشہور ترین ملی نغمہ ہے، جسے جنید جمشید نے اپنی خوبصورت آواز میں گایا۔ اس ملی نغمے نے جنید جمشید کوراتوں رات شہرت کی بلندیوں پر پہنچادیا۔

”دل دل پاکستان“ کی شہرت کا اندازہ اس بات سے لگایا جاسکتا ہے کہ اسے پاکستان کا دوسرا قومی ترانہ بھی کہا جاتا ہے، دہائیاں گزرنے کے باوجود آج بھی یہ ملی نغمہ بچے بچے کی زبان پر ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں