The news is by your side.

Advertisement

کشمیر کاز پر کسی صورت سمجھوتا نہیں ہوگا: وزیر اعظم عمران خان

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان سے آج سینئر قانون دان بابر اعوان نے ملاقات کی جس میں سیاسی، قانونی اور آئینی امور پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی کے سینئر رہنما بابر اعوان نے وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات کی ہے، وزیر اعظم نے اس موقع پر کہا کہ پر امن اور سیاسی احتجاج تمام جماعتوں کا آئینی حق ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ ملک کو سیاسی اور معاشی استحکام کی جانب بڑھانا ترجیح ہے، ہماری توجہ عوام کی فلاح و بہبود اور معاشی ترقی پر مرکوز ہے، اس لیے کامیاب جوان اور احساس پروگرام شروع کیا۔

وزیر اعظم عمران خان نے ملاقات میں واضح کیا کہ اپوزیشن کے احتجاج کے باعث کشمیر کاز پر کسی صورت سمجھوتا نہیں ہوگا۔

تازہ ترین:  وفاقی کابینہ نے نیب ترمیمی آرڈیننس کی منظوری دے دی

سینئر قانون دان نے کہا کہ مودی کو جو پذیرائی بھارت سے نہ مل سکی وہ مولانا نے دی، بہ ظاہر اپوزیشن کا احتجاج پر امن نہیں لگ رہا ہے، جو مناظر دیکھے ان سے انتشار کی منصوبہ بندی ظاہر ہو رہی ہے۔

بابر اعوان کا کہنا تھا دھرنوں کی مخالفت کرنے والے بھی اس کی حمایت کر رہے ہیں، مولانا فضل الرحمان نے کشمیر کاز کو نقصان پہنچانے کی پوری کوشش کی ہے۔

واضح رہے کہ آج وزیر اعظم کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کے اجلاس میں 6 نئے قوانین آرڈیننس کے ذریعے نافذ کرنے، نیب ترمیمی آرڈیننس اور بے نامی ٹرانزیکشن ایکٹ 2017 کے ترمیمی آرڈیننس کی منظوری دی گئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں