The news is by your side.

Advertisement

طلبہ کا ریکارڈ اداروں کو دینے کا ابھی فیصلہ نہیں ہوا‘ اجمل خان

کراچی : جامعہ کراچی کے وائس چانسلر اجمل خان کا کہنا ہے کہ کراچی یونیورسٹی میں دہشت گردوں کا کوئی ونگ نہیں ہے۔

تفصیلات کے مطابق وائس چانسلر کراچی یونیورسٹی اجمل خان نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ سیکورٹی کے معاملات دیکھنا اداروں کا کام ہے۔

وائس چانسلر کا کہنا تھا کہ ایک دو واقعات پر ہمیں اتنا زیادہ پریشان ہونےکی ضرورت نہیں ہے۔

جامعہ کراچی کے وائس چانسلر کا کہنا تھا کہ یونیورسٹی کی سیکورٹی پر کام کررہے ہیں اور ہم سیکورٹی اداروں سے بھرپور تعاون کریں گے۔


یونیورسٹی طلبہ کا ڈیٹا سیکیورٹی اداروں کو دینے کا معاملہ، چیئرمین سینیٹ کی مخالفت


انہوں نے پریس کانفرنس میں کہا کہ طلبا کا دہشت گردی میں ملوث ہونے کے حوالے سے مجھے سیکورٹی ایجنسیز کی جانب سے کوئی معلومات نہیں دی گئی۔

وائس چانسلر کا کہنا تھا کہ سیکورٹی ادارے ہمیں بتائیں کہ کس طرح جامعہ کی سیکورٹی بہتر بنائیں۔ انہوں نے کہا کہ سیکورٹی اداروں کو ڈیٹا فراہم کرنے کے حوالے سے ابھی کوئی فیصلہ نہیں ہوا۔


خواجہ اظہار قاتلانہ حملے کا مرکزی ملزم سروش سے متعلق اہم معلومات


جامعہ کراچی کے وائس چانسلر کا کہنا تھا کہ کوئی ایسا فیصلہ نہیں کررہے جس سے طلبہ پریشان ہوں۔ انہوں نے کہا کہ کیریکٹر سرٹیفکٹ لازمی قرارد دینےکا فیصلہ فی الحال نہیں ہوا۔

واضح رہے کہ کراچی یونیورسٹی کے وائس چانسلر اجمل خان کا کہنا تھا کہ یونیورسٹی کی مالی حالت بہت بری ہے انہوں نے کہا کہ ادارہ خسارے میں ہوگا تو تنخواہیں دینا بھی مشکل ہوجاتا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں