The news is by your side.

Advertisement

ایک شخص 9 سال حکومت کر کے ملک سے بھاگا، اسے کوئی کچھ نہیں کہتا: شاہد خاقان

اسلام آباد: سابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ ایک شخص 9 سال حکومت کر کے ملک سے بھاگا، اسے کوئی کچھ نہیں کہتا، نواز شریف عوام کے حقوق کی جنگ لڑنے آرہا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں ن لیگ کی کارنر میٹنگ سےخطاب کرتے ہوئے کیا، شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ نوازشریف اور مسلم لیگ ن کا بیانیہ ایک ہی ہے، آج ملکی سیاسی تاریخ میں ایک اہم دن ہے۔

انہوں نے کہا کہ ملک کو ایٹمی طاقت بنانے والا شخص آج وطن واپس آ رہا ہے، نوازشریف کے لیے بڑا آسان تھا کہ وہ سمجھوتہ کر کے اقتدار میں رہتے، آج بھی وہ چاہیں تو لندن میں آرام سے رہ سکتے ہیں۔


نوازشریف، مریم نواز کو لے کر غیرملکی ایئرلائن کی پرواز لندن سے روانہ


شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ نوازشریف عوام کے حقوق اور اختیارات کی جنگ لڑنے آرہا ہے، الیکشن اگر متنازعہ ہوئے تو کوئی تسلیم نہیں کرے گا۔

ان کا مخالفین پر تنقید کرتے ہوئے کہنا تھا کہ تحریک انصاف نے سیاست میں بدتمیزی اور گالی کا کلچر متعارف کرایا، نیا پاکستان کا نعرہ لگانے والوں نے خیبرپختونخواہ میں کیا کام کیا۔

خیال رہے کہ ایون فیلڈ ریفرنس میں سزا پانے والے نواز شریف اور مریم نواز کو لے کر غیر ملکی ایئرلائن کی پرواز لندن سے روانہ ہوچکی ہے۔

دوسری جانب نوازشریف اور مریم نواز کی گرفتاری کے لیے نیب نے حکمت عملی تیار‏ کر لی، دو ہیلی کاپٹر لاہور ایئرپورٹ پہنچا دیے گئے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں