The news is by your side.

Advertisement

نعمان جاوید اور جاناں ملک کے راستے جدا

لاہور: پاکستان کے نامور گلوکار اور اداکارہ کے درمیان ہونے والی شادی کا اختتام ہوگیا، جاناں ملک نے طلاق نامہ میڈیا کے سامنے پیش کردیا۔

تفصیلات کے مطابق حال ہی میں رشتہ ازدواج سے منسلک ہونے والے پاکستانی شوبز ستاروں نے اپنے درمیان ذہنی ہم آہنگی قائم نہ کی وجہ سے بہ خوشی علیحدگی اختیار کرلی۔

noman-javeed-2

جاناں ملک نے اپنا طلاق نامہ میڈیا سے سامنے پیش کرتے ہوئے کہاکہ ’’سمجھوتا نہ ہونے پر دونوں نے رضا مندی سے علیحدگی کا فیصلہ کیا کیونکہ دونوں کو اچھی زندگی گزارنے کا حق حاصل ہے‘‘۔اداکارہ نے اپنے سابق شوہر کی نئی آنے والی میوزک البم کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا اور اُن کے اچھے مستقبل کے لیے دعا بھی کی۔

talaq-nama

دوسری جانب نعمان جاوید نے بھی طلاق کی تصدیق کرتے ہوئے جاناں ملک کے اچھے مستقبل کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا اور کہا کہ یہ اچھی بات ہے کہ دونوں فریقین ہاہمی رضا مندی کے ساتھ علیحدگی اختیار کرلیں۔

noman-javeed-3

یاد رہے کہ گلوکار نعمان جاوید نے گلوکارہ فریحہ پرویز سے شادی کی تھی تاہم دونوں کے درمیان اختلافات شدت اختیار کر گئے تھے تو دونوں کے درمیان طلاق ہوگئی تھی، اسی دوران نعمان جاوید نے خودکشی کرنے کی بھی کوشش کی تھی اور وہ کئی دن تک انتہائی نگہداشت وارڈ میں داخل رہے تھے۔

اسی سے متعلق : ’’ میری زندگی میں جاناں ملک کے آنے سے خوشگوار تبدیلی آئی ہے، گلوکار نعمان جاوید ‘‘

یہ بھی پڑھیں: ’’ ایک سال میں علیحدہ ہونے والے پاکستانی اسٹارز کے جوڑے ‘‘

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں