site
stats
عالمی خبریں

امریکہ:غیر مسلم خواتین نے مسلمانوں کی حمایت میں حجاب ڈے منایا

نیویارک : امریکہ میں مسلم ممالک پر پابندی کے بعد غیر مسلم خواتین نے مسلمانوں کی حمایت میں حجاب ڈے منفرد طریقہ اپنایا۔

حجاب کے عالمی دن کے موقع پر انگریزوں کے سر ڈھک گئے، عالمی یوم حجاب کے موقع پر غیر مسلم خواتین نے ٹرمپ کے خلاف انوکھا احتجاج کیا، نیویارک کے سٹی ہال کے اجتماع میں امریکی پرچموں کو سر پر حجاب کی صورت میں باندھ کر مسلم اور غیر مسلم خواتین نے بڑی تعداد میں شرکت کی۔

h3

hijab

5

ڈونلڈ ٹرمپ کی پالیسیوں کے خلاف مسلمانوں سے اظہار یکجہتی کرتے ہوئے غیر مسلم خواتین کا کہنا تھا کہ امریکہ مسلمانوں پرپابندی لگائے مگر ہم ان کے ساتھ ساتھ ہیں۔

h1

عالمی حجاب ڈے کے موقع سوشل میڈیا ویب سائیٹ انسٹاگرام پر اسٹینڈ فور حجاب کے نام کا ہیش ٹیگ مقبول ہوا اور مسلمانوں کی حمایت کیلئے کئی ملکوں میں خواتین نے حجاب پہنا اور اپنی تصویریں سوشل میڈیا پر شیئر بھی کیں۔

123

h4

1234

امریکہ ، کینیڈا اور یورپ سمیت دنیا بھر کی غیر مسلم خواتین حجاب پہن کر تصاویر اورسیلفیاں سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کرتی رہیں اور خواتین نے پہلی بار حجاب پہن کر اپنے خوشگوار تجربے بھی بیان کئے۔

hijab-2

یاد رہے اس سے قبل برطانوی وزیراعظم نے بھی حجاب کی حمایت میں بولتے ہوئے کہا تھا کہ خواتین کو کیا پہننا ہے ،یہ ان کی چوائس ہونی چاہیے۔

واضح رہے کہ یورپی ملکوں میں حجاب پر پابندی لگادی گئی ہے۔جرمن چانسلر انجیلا مرکل بھی چہرے کے مکمل حجاب پر پابندی کی حمایت کرچکی ہیں، جبکہ فرانس بھی عوامی مقامات پر پورے چہرے کے نقاب پر پابندی لگا چکا ہے ۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top