The news is by your side.

Advertisement

نور مقدم قتل کیس : 18 گواہوں کی فہرست عدالت میں جمع

اسلام آباد: نورمقدم قتل کیس میں گواہوں کی فہرست عدالت میں جمع کرا دی گئی، گواہوں میں مدعی شوکت مقدم اور تفتیشی افسر انسپکٹر عبدالستار سمیت پوسٹ مارٹم اور طبی معائنہ کرنے والے ڈاکٹرز شامل ہیں۔

تفصیلات کے مطابق نورمقدم قتل کیس میں 18گواہوں کی فہرست عدالت میں جمع کرا دی گئی ، مدعی شوکت مقدم اور تفتیشی افسرانسپکٹرعبدالستارگواہوں کی فہرست میں شامل ہیں جبکہ نور مقدم کا پوسٹ مارٹم اور طبی معائنہ کرنے والے ڈاکٹرز کو بھی گواہ بنایا گیا ہے۔

گواہوں میں پولی کلینک اسپتال کی ڈاکٹرشازیہ اور ڈاکٹرجہاں زیب استغاثہ ، فنگر پرنٹس اکٹھےکرنےوالےاےایس آئی بشارت حسین ، ظاہرجعفرکوقابوکرنےوالےاےایس آئی محمد زبیر مظہر شامل ہیں۔

پولیس نےعبوری چالان کے ہمراہ گواہوں کی فہرست بھی عدالت میں جمع کروائی۔

نورمقدم قتل کیس میں پولیس کی جانب سے پہلےچالان میں مرکزی ملزم ظاہرجعفرنےنورمقدم کوقتل کرنےکااعتراف کرلیا تھا جبکہ ڈی این اے رپورٹ سے نور مقدم کا ریپ بھی ثابت ہوگئی تھی۔

ظاہر جعفر کا پولیس کو ریکارڈ کرایا گیا اعترافی بیان بھی چالان کاحصہ بنایا گیا ہے، چالان میں کہا گیا تھا کہ ظاہرجعفر نےانکشاف کیانورمقدم نےشادی سےانکارکیاتواسےگھرمیں قید کرلیا اور چوکیدارکوکہاگھرکےاندرناکسی کوآنےدیں نا نور مقدم کو جانے دیں۔

چالان کے مطابق ملزم ظاہرجعفرنےنورمقدم کوقتل کرکےاس کاسردھڑسےالگ کیا اور نور کاموبائل دوسرےکمرےمیں چھپادیا، جس کے بعد ملزم کی نشاندہی پر ہی نورمقدم کاموبائل اسی کے گھرکی الماری سے برآمد کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں