The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں تمام مذاہب کے ماننے والوں کا احترام کیا جاتا ہے، نورالحق قادری

اسلام آباد : وفاقی وزیر برائے مذہبی امور نورالحق قادری نے کہا ہے کہ پاکستان میں تمام مذاہب کے ساتھ یکساں سلوک اور ان کے ماننے والوں کا احترام کیا جاتا ہے، مذہبی آزادی سے متعلق فہرست سے پاکستان کا نام نکالا جائے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے امریکی سفیر برائے مذہبی آزادی سیم براؤن بیک نے ملاقات کے موقع پر گفتگو کرتے ہوئے کیا، اسلام آباد میں وفاقی وزیر برائے مذہبی امور نورالحق قادری سے امریکی سفیر برائے مذہبی آزادی سیم براؤن بیک نے ملاقات کی۔

نورالحق قادری کا اپنی گفتگو میں کہنا تھا کہ پاکستان میں تمام مذاہب کے ساتھ یکساں سلوک اور ان کے ماننے والوں کا احترام کیا جاتا ہے کیونکہ پاکستان کا آئین تمام اقلیتوں کے حقوق اور مذہبی آزادی کی ضمانت دیتا ہے۔

اسلام بقائے باہمی، محبت اور امن کا درس دیتا ہے، وزیرمذہبی امور پاکستان میں اقلیتوں کو مکمل مذہبی آزادی حاصل ہے، پاکستان میں آزاد عدلیہ اور متحرک میڈیا ہے، ملک میں کسی مذہب یا عقیدے کے خلاف امتیازی سلوک کا تصور نہیں۔

پاکستان کی اسمبلیوں اور اداروں میں تمام مذاہب کی نمائندگی ہے، بعض ممالک میں آزادی اظہار رائے پر مذہبی جذبات مجروح کئے گئے، توہین آمیز خاکوں سے عالمی امن کی کوششوں کو دھچکا پہنچتا ہے۔

مذہبی آزادی کی فہرست میں پاکستان کو شامل کرنا غیر منصفانہ ہے، وفاقی وزیر نے کہا کہ عالمی قوانین پرمذہبی آزادی کا عملی طور پر حمایت کرتے ہیں، انہوں نے مذہبی آزادی سے متعلق فہرست سے پاکستان کا نام نکالنے کا مطالبہ بھی کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں